Αρχική Σχολικός ΑθλητισμόςΠοια είναι κατά τη γνώμη σας η αποτίμηση σήμερα του Σχολικού Αθλητισμού και της μορφής της Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ / ΕΤΑΔ) με έμφαση στην αγωνιστική και εκπαιδευτική τους καταλληλότητα και τη σχέση κόστους/αθλητικοπαιδαγωγικής αποτελεσματικότητας, εντοπισμός σημείων που χρήζουν αναθεώρησης, βελτίωσης ή κατάργησης ;Σχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος | 7 Ιουλίου 2011, 13:44
Καλησπέρα σας. Δυστυχώς, ο καθένας μεταφέρει στο διάλογο στοιχεία από τη δική του εμπειρία και μπορεί έτσι να φωτίσει έστω και συναισθηματικά τους υπόλοιπους γιά το θέμα. Επιγραμματικά πρέπει να πω ότι δε χωρούν δύο καρπούζια κάτω από την ίδια μασχάλη. Το Δημοτικό Σχολείο στην Ελλάδα καλείται να μάθει στα Ελληνόπουλα μιά δύσκολη γλώσσα που την ανταγωνίζεται σφοδρά η βρετανική και γι' αυτό το σκοπό πρέπει να αφεθεί απερίσπαστο στην εκπλήρωση αυτής της βασικής ανάγκης. Οι πάσης φύσεως πειραματισμοί γιά καλλιτεχνικές, αθλητικές και άλλες δημιουργίες οι οποίοι έγιναν μέχρι τώρα απέτυχαν κατά τη γνώμη μου. Το Δημοτικό Σχολείο και το Νηπιαγωγείο πρέπει να αφεθούν απερίσπαστα στην εκπλήρωση του βασικού τους στόχου που είναι η εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας τόσο από τα γηγενή ελληνόπουλα όσο και από τα παιδιά των αλλοδαπών έτσι ώστε τα τελευταία να αφομοιωθούν και να μην εγείρονται μειονοτικές διεκδικήσεις στο μέλλον. Πιστεύω ότι αυτός ο στόχος παραμερίστηκε την τελευταία δεκαπενταετία και τον πρώτο λόγο τον επωμίστηκε η ανησυχία των πάσης φύσεως άνεργων γυμναστών, πληροφορικάριων, μουσικών κλπ. οι οποίοι δημιούργησαν ψευδείς ανάγκες στην ελληνική κοινωνία και ταυτόχρονα ψεύτικα όνειρα γιά έναν ολόκληρο κόσμο πτυχιούχων που τώρα στην οικονομική κρίση διαψεύδονται οικτρά. Ο αθλητισμός με τη μορφή του πρωταθλητισμού όμως, έχει θέση στη Μέση Εκπαίδευση και πρέπει να γίνει υποχρεωτικός στην Τριτοβάθμια Εκεί, αντί γιά τις κομματικές νεολαίες του φραπέ και του ταβλιού μπορούν να αναπτυχτούν με διάφορους τρόπους τόσο ο αθλητισμός όσο και άλλες δραστηριότητες.