Αρχική Σχολικός ΑθλητισμόςΠοια είναι κατά τη γνώμη σας η αποτίμηση σήμερα του Σχολικού Αθλητισμού και της μορφής της Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ / ΕΤΑΔ) με έμφαση στην αγωνιστική και εκπαιδευτική τους καταλληλότητα και τη σχέση κόστους/αθλητικοπαιδαγωγικής αποτελεσματικότητας, εντοπισμός σημείων που χρήζουν αναθεώρησης, βελτίωσης ή κατάργησης ;Σχόλιο του χρήστη Απόστολος Ψαρρός | 7 Ιουλίου 2011, 14:09
Ξεκινούμε απ' τα βασικά . Ποιός είναι ο λόγος ύπαρξης του σχολείου , και μετά Πως αυτός υλοποιείται. Κατά την γνώμη μου , σκοπός του είναι να μορφώσει (=να δώσει μορφή) τους ανθρώπους μέλη της αυριανής κοινωνίας μας. Εσωτερική και εξωτερική. Η εσωτερική έχει να κάνει με την δομή του εγκεφάλου (Γλώσσα και Μαθηματικά), και την καλλιέργεια της ψυχής . Της οποίας καλλιέργειας ένα κομμάτι είναι η ανάπτυξη της ομαδικότητας και η δημιουργία της πεποίθησης στο άτομο ότι αποτελεί μέρος και μέλος της κοινωνίας (ομάδας) και κατά συνέπειαν δεν είναι περιθωριακό (άτομο). Καθώς επίσης και της γνώσης ότι αν προσπαθήσει μπορεί να τα καταφέρει. Με την ανωτέρω λογική , θα πρέπει οι όποιες αθλητικές δραστηριότητες να έχουν απαραίτητη προϋπόθεση την συμμετοχή όλων των παιδιών. Αν αυτές οι δραστηριότητες γίνονται εντός του σχολείου ή σε γήπεδο, και αν τα όργανα υπάρχουν ή δεν υπάρχουν , κατά την δική μου άποψη είναι δευτερεύον . Ο εκάστοτε γυμναστής μπορεί να προσαρμόσει τις ασκήσεις ανάλογα με την υπάρχουσα υποδομή. Η εξωτερική μόρφωση έχει σχέση με το σώμα μας και την εμφάνισή μας. Επειδή τα παιδιά μας σήμερα κάνουν έντονα καθιστική ζωή και εν πολλοίς ειναι παχύσαρκα (δηλ. παραμορφώνονται), αντί να ψάχνουμε για πρωταθλητισμό (που χρειάζεται κι αυτό και μπορεί να γίνεται παράλληλα), να πέσει το βάρος στην γυμναστική και άθληση όλου του αριθμού των παιδιών του σχολείου. Αλλιώτικα το σχολείο δεν είναι χώρος που αφορά όλα τα παιδιά της κοινωνίας μας , αλλά χώρος όπου θα πεταχτούν τα "σκάρτα" για να ασχοληθούμε και να αναδείξουμε τον πρωταθλητή. Από τα ανωτέρω προκύπτει, (άποψή μου), ότι δεν χρειάζεται να γίνεται φασαρία και ψάξιμο για σύνθετες και ίσως δαπανηρές διαδικασίες , και να χάνουμε την ουσία.