Αρχική Σχολικός ΑθλητισμόςΠοια είναι κατά τη γνώμη σας η αποτίμηση σήμερα του Σχολικού Αθλητισμού και της μορφής της Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ / ΕΤΑΔ) με έμφαση στην αγωνιστική και εκπαιδευτική τους καταλληλότητα και τη σχέση κόστους/αθλητικοπαιδαγωγικής αποτελεσματικότητας, εντοπισμός σημείων που χρήζουν αναθεώρησης, βελτίωσης ή κατάργησης ;Σχόλιο του χρήστη ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΪΤΣΙΔΗΣ | 7 Ιουλίου 2011, 17:46
Στα σχολεια της α΄θμιας εκπαίδευσης το μάθημα της γυμναστικής είναι πολλές φορές συνέχεια του διαλείματος. Δηλαδή συνεχίζουμε το παιχνίδι. Ο κύριος λόγος που συμβαίνει αυτό είναι η έλλειψη υποδομών στα σχολικά συγκροτήματα. Ακόμη και αν υπάρχει κλειστή αίθουσα. Παιδιά που τους αρέσει ο αθλητισμός προσπαθούν κάτω από δύσκολες συνθήκες. Η αγάπη τους και η επιμονή των δασκάλων - γυμναστών φέρνουν τα όποια αποτελέσματα. Θα πρέπει το μάθημα της γυμναστικής να αυξηθεί χρονικά (π.χ. 4 ώρες την εβδομάδα) αφ' ενός για να ξεφύγουν τα παιδιά από τη μονομέρια των ηλεκτρονικών και αφ' ετέρου να διευρυνθεί μέσα τους η συνεργασία και ο υγιής ανταγωνισμός. Όλα αυτά με την προϋπόθεση της καλύτερης υλικοτεχνικής υποδομής των εκπαιδευτηρίων.