Αρχική Σχολικός ΑθλητισμόςΠοια είναι κατά τη γνώμη σας η αποτίμηση σήμερα του Σχολικού Αθλητισμού και της μορφής της Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ / ΕΤΑΔ) με έμφαση στην αγωνιστική και εκπαιδευτική τους καταλληλότητα και τη σχέση κόστους/αθλητικοπαιδαγωγικής αποτελεσματικότητας, εντοπισμός σημείων που χρήζουν αναθεώρησης, βελτίωσης ή κατάργησης ;Σχόλιο του χρήστη Ηλίας Ζαπαρτίδης | 8 Ιουλίου 2011, 12:09
1. Υπάρχει ανάγη αύξησης των ωρών στο Δημοτικό σχολείο. Πρέπει τα παιδιά να μάθουν και να διδαχθούν κινητική συμπεριφορά και εμείς οι ΚΦΑ να αφιερώσουμε χρόνο για αυτό. 2. Στις 3 τελευταίες τάξεις του δημοτικού πρέπει να διδάσκονται κινητικά και προπαρασκευαστικά παιχνίδια για όλο το φάσμα του αθλητισμού. 3. Στις 3 πρώτες τάξεις του Γυμνασίου πρέπει να διδάσκονται πιο πολύπλοκα προπαρασκευαστικά παιχνίδια και βασικές τεχνικές αθλημάτων, χωρίς όμως να ΄΄κλέβουμε΄΄ χρόνο από αυτό που ονομάζουμε γενική φυσική κατάσταση, κινητική μάθηση και ευεξία. 4. Πρέπει να γίνει σύνδεση του μαθήματος φυσικής αγωγής με τη διατροφή και τους υγιεινούς τρόπους διαβίωσης. 5. Στις μεγαλύτερες τάξεις του Γυμνασίου και στο Λύκειο, πρέπει να ενταχθεί στα πλαίσια του μαθήματος συζήτηση-ενημέρωση για το φαινόμενο της βίας στα γήπεδα. 6. Τα ΤΑΔ όπως λειτουργούν σήμερα δεν προσφέρουν το παραμικρό. Σε αυτό φταίμε όλοι μας. Πρέπει να γίνει ανασχεδιασμός και ορθολογικός προγραμματισμός για την λειτουργία και τη δομή τους. Ίσως θα έπρεπε να λειτουργούν από την 3η τάξη του Δημοτικού μέχρι και την 3η τάξη του Γυμνασίου, με σκοπό την ανίχνευση, επιλογή, αξιολόγηση και βελτίωση ταλέντων για όλα τα αθλήματα. Αν τα προγράμματα αυτά έχουν την αρωγή του κράτους και ευδοκιμήσουν, θα μπορούσαν να συνεχίσουν να υφίστανται και στο Λύκειο.