• Σχόλιο του χρήστη 'Αριάδνη' | 27 Νοεμβρίου 2009, 08:53

    Άναφέρεστε για ακόμη μια φορά, σε σεμινάρια και επιπλέον κατάρτιση, ήδη εργαζομένων εκπαιδευτικών, προκειμένου αυτοίνα αποκτήσουν διοικητικές γνώσεις ή απαιτούμενα προσόντα. Την ίδια στιγμή που λειτουργούν τόσο προπτυχιακά όσο και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών σε όλα τα ΑΕΙ της χώρας που προσφέρουν κάτι περισσότερο από έναν απλό σεμιναριακό κύκλο. Επιπλέον, δεν καταλαβαίνω γιατί το στέλεχος εκπαίδευσης θα πρέπει κατ ανάγκη να είναι εκπαιδευτικός ούτε το γνωστικό αντικείμενο ούτε ο κύκλος σπουδών των καθηγητικών ή παιδαγωγικών σχολών καλύπτουν το φάσμα των προαπαιτούμενων γνώσεων για τη διοικητική στήριξη της εκπαίδευσης. Παρόμοιους χειρισμούς κάνατε για παράδειγμα και με τη στελέχωση των διαπολιτισμικών σχολείων στα οποία αντί να διορίσετε πτυχιούχους ελληνικού πολιτισμού κάνατε σεμινάρια σε εκπαιδευτικούς, προκειμένου αυτοί να αποκτήσουν σ ένα τρίμηνο γνώσεις ενός άγνωστου γνωστικού πεδίου που ανταποκρίνεται σε τέσσερα χρόνια σπουδών για εμάς. Προτίθεστε συνεπώς να δαπανήσετε περισσότερα χρήματα του κρατικού προυπολογισμού αντί να αξιοποιήσετε το κεφάλαιο που ήδη έχετε διαθέσει, προκειμένου να έχετε εξειδικευμένους επιστήμονες σε κάθε τομέα.Με τους σημερινούς όμως όρους της επιστήμης και το μεγάλο αριθμό εξειδίκευσης που υπάρχει ήδη σε κάθε επιστημονικό τομέα είναι αδιανόητο να προσανατολίζεστε σε τέτοιου τύπου πρακτικές. Ενημερωθείτε για τα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών που ήδη λειτουργούν στα ελληνικά ΑΕΙ( Σπουδές στην Εκπαίδευση, Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων)και αντλήστε από αυτά το απαραίτητο εξειδικευμένο προσωπικό. Η θέση του δασκάλου ή του καθηγητή είναι αλλού, στη διδακτική διαδικασία, αυτό είναι το γνωστικό του αντικείμενο και γι αυτό διορίστηκε στο υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα. Γιατί του ζητάτε να γίνει παντογνώστης. Επιστήμονες εξειδικευμένους και όχι εμπειρικές γνώσεις και αναχρονιστικά συστήματα. Ευχαριστώ