Αρχική Σχολικός ΑθλητισμόςΠοια είναι κατά τη γνώμη σας η αποτίμηση σήμερα του Σχολικού Αθλητισμού και της μορφής της Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ / ΕΤΑΔ) με έμφαση στην αγωνιστική και εκπαιδευτική τους καταλληλότητα και τη σχέση κόστους/αθλητικοπαιδαγωγικής αποτελεσματικότητας, εντοπισμός σημείων που χρήζουν αναθεώρησης, βελτίωσης ή κατάργησης ;Σχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ Β. | 8 Ιουλίου 2011, 23:41
Μερικές εμπειρίες μου από τη λειτουργία του ΤΑΔ είναι οι ακόλουθες 1.Πολλές φορές οι μαθητές δεν είναι καί αθλητές, αλλά παιδιά με πρόβλημα υπερκινητικότητας ή ειδικής αγωγής, που τους συνιστά το ΚΕΔΥ να ενταχθούν στα τμήματα αυτά. 2.Η εκλογή των μαθητών- αθλητών είναι δύσκολη γιατί πολλές φορές δεν δίνεται η άδεια στους προπονητές των ΤΑΔ να επισκεφθούν τα Δημοτικά σχολεία και να ενημερώσουν δασκάλους, μαθητές και γονείς, ούτε γίνεται έγκαιρη και σωστή ενημέρωση. Έτσι παρουσιάζεται μικρός αριθμός μαθητών για επιλογή, χωρίς ιδιαίτερες επιδόσεις. 3.Δέν υπάρχει συνεργασία των προπονητών των ΤΑΔ με τους προπονητές των ομάδων και μάλιστα υπήρξαν περιπτώσεις που ο ένας κωλυσιεργούσε στον άλλο. 4.Πολλοί γονείς και μαθητές δεν αντέχουν το πολύ πρωινό ξύπνημα και τη μεταφορά και στον πρώτο χρόνο παρατηρείται μεγάλη διαρροή μαθητών. 5.Παρατηρούνται πολλά προβλήματα με τα λεωφορεία, τα οποία συνήθως πρίν τους μαθητές έχουν μεταφέρει εργαζόμενους. Επίσης η απουσία συνοδού δημιουργεί προβλήματα με ζημιές και μαλλώματα μαθητών. Οι οδηγοί δεν έχουν γνώσεις παιδαγωγικής και πολλές φορές δημιουργείται άσχημο κλίμα μεταξύ αυτών και των μαθητών. 5.Πολλοί γονείς κακώς θεωρούν οτι τα ΤΑΔ είναι πιο εύκολα, με λιγότερο διάβασμα και υποχρεώσεις από τους υπόλοιπους μαθητές.