Αρχική Σχολικός ΑθλητισμόςΠοιες είναι κατά τη γνώμη σας οι καινοτόμες πολιτικές και οι μέθοδοι στήριξης του Σχολικού Αθλητισμού με ιδιαίτερη έμφαση στις συνεργασίες ανάμεσα σε όλους τους εκπαιδευτικούς, αθλητικούς και αυτοδιοικητικούς θεσμούς ;Σχόλιο του χρήστη ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 9 Ιουλίου 2011, 09:45
Στόχος της πρότασής μου είναι η εκμετάλευση όλων των χώρων των σχολείων όλες της ώρες της ημέρας και όλες της μέρες του χρόνου. Μέσα στους χώρους των σχολείων θα λειτουργούν παράλληλα τρία σχολεία. Το κλασικό σημερινό σχολείο κατά τις πρωινές ώρες. Όλες τις υπόλοιπες ώρες και τα Σαββατοκύριακα θα λειτουργούν ταυτόχρονα μοιράζοντας τους χώρους κατάλληλα δύο άλλα σχολεία το καλλιτεχνικό και το αθλητικό. Το καθένα απο αυτά τα σχολεία θα έχει το διευθυντή του και ένας από τους διευθυντές θα είναι ο Γενικός διευθυντής. Η γυμναστική, τα καλλιτεχνικά και η τεχνολογία με τον τρόπο που διδάσκονται σήμερα θα βγούν από το πρόγραμμα του κλασικού σχολείου και θα ενταχθούν στο πρόγραμμα των άλλων δύο σχολείων. Έτσι, το κλασικό σχολείο θα μπορέσει να δώσει περισσότερη βαρύτητα στα ήδη διδασκόμενα μαθήματα και στις νέες τεχνολογίες και στην ξένη γλώσσα. Η βασική ξένη γλώσσα (Αγγλικά) θα είναι υποχρεωτική και όποια άλλη επιλέγει ο μαθητής χωρίς να είναι υποχρεωμένος να επιλέξει δεύτερη ξένη γλώσσα. Ακόμα και η δημιουργία τμημάτων ενισυτικής διδασκαλίας θα είναι δυνατή. Το αθλητικό σχολείο θα μπορεί εύκολα να δημιουργεί τμήματα διδασκαλίας διάφορων αθλημάτων με την πρόσληψη κατάλληλα εκπαιδευμένων γυμναστών-προπονητών. Η συνεργασία των γειτονικών σχολείων θα δώσει τη δυνατότητα να διδάσκονται περισσότερα του ενός ή των δύο αθλημάτων που θα μπορεί να προσφέρει το ένα σχολείο μόνο του. Η διοργάνωση πρωταθλημάτων θα γίνεται πολύ πιο εύκολα χωρίς να εμποδίζει ή να εμποδίζεται από τη λειτουργία των άλλων σχολείων. Αντίστοιχα στο καλλιτεχνικό σχολείο θα μπορούν πολύ εύκολα να δημιουργούνται δράσεις ατομικές και ομαδικές (θεατρικές ομάδες κτλ). Και εδώ πιστεύω η συνεργασία μεταξύ των γειτονικών σχολείων είναι σημαντική. Με τον τρόπο αυτό θα δοθεί η ευκαιρία στα παιδιά να επιλέξουν και να ασχοληθούν αυτό που πραγματικά θέλουν και αγαπούν.Θα δημιουργηθούν τμήματα με μαθητές που θα ενδιαφέρονται πραγματικά γι' αυτό που επέλεξαν και όχι από βαριεστημένα άτομα που από υποχρέωση επέλεξαν ένα μάθημα επιλογής έτσι απλά για να συμπληρώσουν το διδακτικό ωράριο.