Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Νίκος | 27 Νοεμβρίου 2009, 09:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όσο καλές και να είναι οι προθέσεις σας καταφέρατε να αποπροσανατολίσετε το διάλογο από τα ουσιαστικά προβλήματα της εκπαίδευσης και να προκαλέσετε εκνευρισμό στην εκπαιδευτική κοινότητα. Πού είναι η διαβούλευση για την ειδική Αγωγή; Πού η διαβούλευση για τη λειτουργία των ολοήμερων σχολείων; Πού είναι η διαβούλευση για τα προβλήματα τωμ μαθητών και γονέων; Ο τρόπος πρόσληψης των εκπαιδευτικών (γιατί δεν μιλάτε και τα την πρόσληψη των πανεπιστημιακών;)είναι η μεταρρύθμισή σας στην εκπαίδευση; Μπράβο χάσατε ήδη την ευκαιρία να πρωτοτυπήσετε και να κάνετε τα αυτονόητα στην εκπαίδευση. Συγκεκριμένα προτείνω: - Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ να γίνεται για συγκεκριμένες θέσεις και ισχύει για ένα έτος, όπως κάθε διαγωνισμός του ΑΣΕΠ αλλά απο το 2010 και έπειτα. Όπως στηις πανελλήνιες εξετάσειςτο απορτέλεσμα του κάθε έτους δεν κατωχηρώνεται για τις επόμενες και όπως όλους τους διαγωνισμούς. - Οι πίνακες οι τωρινοί 24μήνου και 30μήνου και ο ενιαίος πίνακας αναπληρωτών και διοριστέων να ισχύουν αλλά να μην τροφοδοτούνται μετά από τον νέο ΑΣΕΠ του 2010 και να ισχύει το 60% και 40% έως την απορρόφηση όλων των εγγεγραμμένων. -Ανακοίνωση του διαγωνισμού ΑΣΕΠ και της ημερομηνίας διεξαγωγής του από τώρα. -Ανακοίνωση της ύλης εγκαιρα και να είναι συγκεκριμένοι και από συγκεκριμένα βιβλία και ας είναι τεράστια. Όχι όμως να είναι ασαφής η ύλη και να δέχονται τα θέματα διπλών απαντήσεων και να τρέχουμε στα φροντηστήρια. -¨οχι στην διχόνοια αναπληρωτών και επιτυχόντων του ΑΣΕΠ. Ας μην αισθάνονται κάποιοι λόγω της επιτυχίας τους στον διαγωνισμό τουΑΣΕπ εκπαιδευτικών, ανώτερης κατηγορίας γιατί η επιτυχία ήταν αποτέλεσμα όχι της καλύτερης επιστημονικής τους κατάρτισης αλλά της εξειδίκευσης τους στη διαδικασία του ΑΣΕπ μέσω των γνωστω΄ν πανεπιστημιακών φροντηστηρίων (3200 για φιλόλογους, από 1700 για τους άλλους) - Διαγωνισμό ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς από το 2010 κάθε έτος -Διαγωνισμό ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής από το 2010 κάθε έτος -Ολοήμερα σχολεία παντού από ο 2011 -Συνεχής επιμόρφωση των εκαπιδευτικών -Συνεχής αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και της εκπαιδευτικής διαδικασίας για τη βελτίωση της Δημόσιας εκπαίδευσης και όχι για τον εξευτελισμό της προσωπικότητας των εκπαιδευτικών - Στήριξη γονέων και μαθητών. Επιτέλους, η μεταρρύθμιση δεν ταυτίζεται με τον αιφνιδιασμό και την αναστάτωση της εκπαιδευτικής κοινότητας. Το κράτος έχει συνέχεια, η ζωή μας έχει συνέχεια, βάλτε σας παρακαλώ ένα λιθαράκι να γίνει να συνεχίσει καλύτερα.