Αρχική Σχολικός ΑθλητισμόςΠοια είναι κατά τη γνώμη σας η αποτίμηση σήμερα του Σχολικού Αθλητισμού και της μορφής της Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ / ΕΤΑΔ) με έμφαση στην αγωνιστική και εκπαιδευτική τους καταλληλότητα και τη σχέση κόστους/αθλητικοπαιδαγωγικής αποτελεσματικότητας, εντοπισμός σημείων που χρήζουν αναθεώρησης, βελτίωσης ή κατάργησης ;Σχόλιο του χρήστη ευαγγελία | 10 Ιουλίου 2011, 00:51
1. Αποτίμηση Σχολικού Αθλητισμού. Μας ζητάτε να τοποθετηθούμε στην αποτίμηση του Σχ. Αθλητ.Αυτή η διαδικασία που υπήρχε. Εγώ διδάσκω το μάθημα της Φυσικής Αγωγής σε ένα Δημοτικό Σχολείο αλλά ο όρος αυτός δεν υπάρχει στο αναλυτικό πρόγραμμα και κατα τη γνώμη πολύ σωστά δεν υπάρχει. Αν ενημερωθούμε σχετικά με τις πρόσφατες έρευνες παγκοσμίως αλλά και στη χώρα μας σχετικά με το μάθημα της Φ.Α. θα δούμε ότι οι στόχοι τους οποιόυς θέτει είναι ξεπερασμένοικαι ότι όταν τα παιδιά γίνουν ενήλικοι δεν αθλούνται. Κυρίες και Κύριοι αν ο στόχος μας είναι ο σχολικός αθλητισμός τότε αναβαθμίστε τις ώρες του μαθήματος σε 1,5 σε καθε τμήμα και κάθε μέρα, διορίστε γυμναστές, φτιάξτε υποδομές, δώστε χρήμα και μετά ζητήστε σχολικό αθλητισμό. Αν βέβαια με τον όρο σχ.αθλ. ενοείτε τα σχολικά πρωταθλήματα που διεξάγωνται με την αρωγή των δήμων και την ευγενική χορηγεία των συναδέλφων/σσων γυμναστών τότε καλά κάνουν και υπάρχουν μια που οι μαθητές/τριες περιμένουν πότε θα έρθει η στιγμή που θα πάνε Ε΄, ΣΤ΄ τάξη ώστε να πάρουν μέρος στα ανάλογα αθλήματα.Και καλό θα ήταν να μην σταματήσουν (όπως πάει να γίνει αφού το ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ, έχει σκοπό να τα σταματήσει, φέτος με την αρωγή και την πίεση των γυμναστών/στριών έγιναν)αλλά να αναβαθμιθούν με τη ένταξη και άλλων αθλητικών δραστηριότητων και να δοθεί έμφαση στον παιδαγωγικό τους χαρακτήρα και όχι στην αθλητική επίδοση. Να μην υπάρχουν νικητές και ηττημένοι αλλά όλοι να συμμετέχουν ισόποσα και ισότιμα. Επιτέλους ξυπνήστε ο ρόλος του σχολέιου δεν είναι να βγάλει αθλητές αλλά ενήλικες που θα αθλούνται στην ενήλικη ζωή τους. 2. ΤΑΔ. Δεν γνωρίζω και πολλά για το νομοθετικό σχέδιο των παραπάνω. Γνωρίζω όμως πως με τον τρόπο που λειτουργούν δεν παράγουν έργο. Αυτό βέβαια δεν ευθύνεται ούτε στους καθηγητές ούτε στους μαθητές-αθλητές αλλά σε σας Κυρίες και Κύριοι του Υπουργείου.Αν λάβουμε υπόψη μας το τι σημαίνει ΤΑΔ, τμήματα αθλητικής διευκόλυνσης, τι να πούμε. Όταν θεσμοθετήθηκαν τι ήθελαν να διευκολύνουν. Γιατί αν ήθελαν να διευκολύνουν τους αθλητές και αν θέλουμε να επενδύσουμε στον αθλητισμό χρειάζονται ΧΡΗΜΑΤΑ, βάλτε το χέρι στην τσέπη και δημιουργήστε τύπου αθλητικά κολέγια αν θέλετε να βοηθήσετε τους αθλητές του τόπου σας.