Αρχική Σχολικός ΑθλητισμόςΠοια είναι κατά τη γνώμη σας η αποτίμηση σήμερα του Σχολικού Αθλητισμού και της μορφής της Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ / ΕΤΑΔ) με έμφαση στην αγωνιστική και εκπαιδευτική τους καταλληλότητα και τη σχέση κόστους/αθλητικοπαιδαγωγικής αποτελεσματικότητας, εντοπισμός σημείων που χρήζουν αναθεώρησης, βελτίωσης ή κατάργησης ;Σχόλιο του χρήστη ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ | 10 Ιουλίου 2011, 14:59
Αρχικά, θα πρέπει να γίνει αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος. Πιστεύω ότι δεν έχει νόημα να μπαίνει το μάθημα της Φυσικής Αγωγής ενδιάμεσα στα άλλα μαθήματα.Το μόνο θετικό που προσφέρει ότι αποτελεί ένα ευχάριστο διάλειμμα μεταξύ των υπόλοιπων μαθημάτων, αλλά από την άλλη είναι δύσκολο να συγκεντρωθεί ο μαθητής όταν το επόμενο μάθημα έχει υψηλές γνωσιακές απαιτήσεις. Οι γλώσσες, οι τέχνες και ο αθλητισμός πρέπει να μπουν σε ξεχωριστές ζώνες μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα και κατά προτίμηση μετά το πέρας των υπόλοιπων μαθημάτων ή το απόγευμα και να μην είναι συνδεδεμένα με τις συνηθισμένες τάξεις. Ειδικά για τον αθλητισμό: 1. δεν θα πρέπει να είναι συνδεδεμένος με τη βαθμολογία και με τάξεις 2. κάθε μαθητής θα ακολουθεί το άθλημα που του αρέσει 3. τα σχολεία πρέπει να αποκτούν ειδίκευση ανάλογα με την περιοχή που βρίσκονται, π.χ., ένα η περισσότερα σχολεία στο Καρπενήσι μπορεί να ειδικευτεί σε χειμερινά σπορ, στα Ιωάννινα στην κωπηλασία, κ.λ.π. 4. αναβάθμιση των σχολικών πρωταθήμάτων και εμπλουτισμό τους με περισσότερα αθλήματα, όπως π.χ., σχολικό πωτάθλημα κωπηλασίας, στο οποίο συμμετέχουν όλα τα σχολεία που είναι ειδικευμένα σε αυτό το άθλημα, κ.λ.π. 5. Σύνδεση του σχολείου με τοπικούς αθλητικούς συλλόγους στο πνεύμα του νέου σχολείου.