• Σχόλιο του χρήστη 'ωρομίσθιος' | 27 Νοεμβρίου 2009, 09:14

    ΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΤΗΣΗ τι κοινό έχει η εκπαίδευση με ένα αεροπορικό ταξίδι; και όμως έχει πολλά "κοινά" σημεία όπως: εκπαιδευτικός=πιλότος τάξη μαθητών=επιβάτες αεροπλάνου ώρες διδασκαλίας=ώρες πτήσης γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ=προσομοιωτής πτήσης κ. Υπουργέ με το παρόν νομοσχέδιο καλείτε έναν πιλότο(=εκπαιδευτικό) π.χ.με 3.000ώρες πτήσης(=3.000ώρες διδασκαλίας)να διαγωνισθεί (και μάλιστα επί ποινής αποκλεισμού=βάση50%) σε έναν προσομοιωτή πτήσης (=γραπτός διαγωνισμός) για 3 ώρες και να αποδείξει έτσι την ικανότητά του να πιλοτάρει!!!! Η ικανότητα του πιλότου αποδεικύεται με τις ΩΡΕΣ ΠΤΗΣΗΣ και αποτελεί το ύψιστο κριτήριο καθώς και τίτλο τιμής το οποίο σέβονται όλοι. Εσείς κ.Υπουργέ θα συμμετείχατε σε ένα αεροπορικό ταξίδι με έναν πιλότο με άριστα (=100%) στον προσομοιωτή αλλά με 0 ώρες πτήσης σε πραγματικές συνθήκες??? Εάν όχι, γιατί επιφυλάσσετε αυτήν την τύχη στους μαθητές μας;;; έτσι υλοποιείται το "πρώτα ο μαθητής";; Συμπέρασμα:ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ (=γραπτός διαγωνισμός) ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ (ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑ!!!) ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ(=ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ) ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ (=ΤΑΞΗ). ευχαριστώ Υ.Γ. έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε νέους συναδέλφους να διορίζονται στα 23 τους!!!! και να μην μπορούν να "σταθούν" μέσα στην τάξη διότι το μοναδικό τους προσόν ήταν: "επιτυχών ΑΣΕΠ"... επιτέλους τι είμαστε εκπαιδευτές μαθητών ή εκπαιδευτές νέων-άπειρων καθηγητών;;; ένας ισόβιος ωρομίσθιος