Αρχική Σχολικός ΑθλητισμόςΠοια είναι κατά τη γνώμη σας η αποτίμηση σήμερα του Σχολικού Αθλητισμού και της μορφής της Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ / ΕΤΑΔ) με έμφαση στην αγωνιστική και εκπαιδευτική τους καταλληλότητα και τη σχέση κόστους/αθλητικοπαιδαγωγικής αποτελεσματικότητας, εντοπισμός σημείων που χρήζουν αναθεώρησης, βελτίωσης ή κατάργησης ;Σχόλιο του χρήστη ΧΑΡΗΣ ΒΑΡΥΤΙΜΙΔΗΣ | 11 Ιουλίου 2011, 12:56
Έχοντας εργαστεί 6 χρόνια στα ΤΑΔ (Γυμνάσιο) τολμώ να πω ότι υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη δημιουργίας ΤΑΔ στο Λύκειο. Στην ηλικία αυτή έχει οριστικοποιηθεί ο αθλητικός προσανατολισμός (άθλημα – αγώνισμα) και η επιλογή για πρωταθλητισμό ή όχι. Να βρεθεί τρόπος εντός του σχολικού ωραρίου, σε όλα τα σχολεία, για όλους τους μαθητές-τριές να επιλέγουν το άθλημα που θέλουν και ανάλογα με το επίπεδό τους (επιδόσεις-διακρίσεις) να χωρίζονται σε ομάδες δυναμικότητας (Πχ. ομάδα επίλεκτων, ομάδα αθλητών συλλόγων, ομάδα απλής ενασχόλησης με το άθλημα). Στο Γυμνάσιο πρέπει να υπάρχει πολυπλευρικότητα (γενική και ειδική).Επιλογή αθλήματος από τους μαθητές-τριές (η δοκιμασίες επιλογής να είναι «το βοήθημα» και όχι υποχρεωτική πορεία για ένα άθλημα).Ανεξάρτητα από την επιλογή αθλήματος ενασχόληση με όλα τα αθλήματα βάση συγκεκριμένου προγραμματισμού. ΥΓ. Η προτάσεις μου αφορούν ΟΛΟΥΣ-ΕΣ τους μαθητές-τριές και όχι μόνο τους ήδη αθλητές-τριες ή «ταλέντα».Μόνο έτσι έχουμε πιθανότητες για πραγματική ενασχόληση, δια βίου άσκηση, και δημιουργία φιλάθλων και όχι οπαδών.