Αρχική Σχολικός ΑθλητισμόςΠοια είναι κατά τη γνώμη σας η αποτίμηση σήμερα του Σχολικού Αθλητισμού και της μορφής της Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ / ΕΤΑΔ) με έμφαση στην αγωνιστική και εκπαιδευτική τους καταλληλότητα και τη σχέση κόστους/αθλητικοπαιδαγωγικής αποτελεσματικότητας, εντοπισμός σημείων που χρήζουν αναθεώρησης, βελτίωσης ή κατάργησης ;Σχόλιο του χρήστη ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 12 Ιουλίου 2011, 15:38
Σχετικά με τον Σχολικό Αθλητισμό: Για την πλήρη ικανοποίηση του όρου σχολικός αθλητισμός πρέπει να γίνει πλήρη αναδιάρθρωση του Γ4. Σκοπός:Η δια βίου γνώση των μαθητών της έννοιας "γυμνάζομαι".Να μάθουν οι μαθητές πως να γυμνάζονται, γιατί να γυμνάζονται, που να γυμνάζονται κ.λ.π Αναδιάρθρωση του Γ4 για τον τρόπο που γίνονται τα σχολικά πρωταθλήματα.(Δεν είναι δυνατόν να συμμετέχουν οι μαθητές-ορισμένοι- στο σχολικό πρωτάθλημα π.χ του ποδοσφαίρου, να παίζει ένα παιχνίδι, να αποκλείεται και να λέμε ότι οι μαθητές κάνουν σχολικό αθλητισμό. ΠΡΟΤΑΣΗ:1)Αναμόρφωση τών εσωτερικών πρωταθλημάτων του σχολείου, με συμμετοχή όλων ανεξεραίτως των μαθητών. 2)Αναμόρφωση του τρόπου διεξαγωγής των πρωταθλημάτων (των ομαδικών αθλημάτων, διεξαγωγή τουρνουα). 3)διεξαγωγή ξεχωριστών πρωταθλημάτων μεταξύ των ΤΑΔ. 4)Στα Δημοτικά σχολεία διαφορετικός τρόπος διεξαγωγής του αθλήματος του Κλασσικού Αθλητισμού που είναι η βάση των αθλημάτων. Πρόταση:Να γίνει η διεξαγωγή της πρώτης φάσης ως εξής. Όλα τα σχολεία κάθε Δήμου να κάνουν το εσωτερικό τους σχολικό πρωτάθλημα στίβου με την συμμετοχή της Δ,Ε, ΣΤ τάξης, κάθε τάξη ξεχωριστά.Συμμετέχουν ΟΛΟΙ οι μαθητές.Καταγράφονται όλες οι επιδόσεις.Συμμετέχουν σε όλα τα αγωνίσματα.Χρόνος διεξαγωγής είναι οι 2 ώρες.Από αρχής υπάρχει πρόγραμμα που θα επισκέπτονται το κυρίως στάδιο του δήμου,όλα τα σχολεία του δήμου.Το γραφείο φυσικής αγωγής αναθέτει σε γυμναστές την υλοποίηση της διαδικασίας. π.χ ΔΕΥΤΕΡΑ 1/2/2011 ΏΡΑ 9:00 1 ΔΗΜ ΣΧ.ΤΡΙΚΆΛΩΝ ΔΕΥΤΈΡΑ 1/2/2011 ΩΡΑ 11:00 2 ΔΗΜ ΣΧ.ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΤΡΙΤΗ 2/2/2011 ΩΡΑ 9:00 3 ΔΗΜ ΣΧ.ΤΡΙΚΑΛΩΝ Με τον τρόπο αυτό όλα τα σχολεία Δ,Ε,ΣΤ Τάξη θα λάβουν μέρος σε όλα τα αγωνίσματα άσχετα αν έχουν δυνατότητες. Δημιουργείται με τον τρόπο αυτό μία τεράστια βάση δεδομένων και γνωρίζουμε πλέον που είναι οι καλοί αθλητές, οι μεσαίοι, οι κατώτεροι από πλευράς επιδόσεων (έχουμε πλέον Νορμες). Στη συνέχεια οι 2 πρώτοι από κάθε τάξη από κάθε αγώνισμα συμμετέχουν στο πρωτάθλημα του Δήμου(π.χ. Δήμος Τρικκαίων) Συμμετέχουν επίσης εκτός από τίς δύο καλύτερες επιδόσεις και οι μαθητές που έχουν κάνει πάνω από ένα΄προκαθορισμένο όριο επίδοσης.Π.Χ. Σε ένα σχολείο οι τρείς πρώτες επιδόδεις είναι στο μπαλάκι της ΣΤ' Τάξης 45,44,43μ. το όριο πρόκρισης είναι πχ. τα 40 μ, θα προκριθούν και οι 3 μαθητές. Σε ένα σχολείο οι 2 πρώτες επιδόσεις είναι 28,27μ,θα προκριθούν και οι δύο για το πρωτάθλημα του Δήμου ως 2 καλύτερες επιδόσεις. Δεν είναι άδικο να περνάει το 28μ και να μη περνά η τρίτη επίδοση των 43 από άλλο σχολείο; Επίσης εκτός συναγωνισμού να λαμβάνουν μέρος και μαθητές πάνω από το προκαθορισμένο όριο ηλικίας, στην σχολική αθλητική διαδικασία θα πρέπει να λαμβάνουν όλοι οι μαθητές. Στην συνέχεια είναι (η δεύτερη φάση) στο πρωτάθλημα του δήμου που θα διεξαχθεί σε ημερομηνία (όπου όλα τα σχολεία θα κάνουν εκδρομή στο στάδιο) προκρίνονται οι δύο καλύτερες επιδόσεις , καθώς και οι μαθητές που πιάσαν τα προκαθορισμένα όρια του αγωνίσματος για την επόμενη την (τρίτη φάση ) που είναι μεταξύ των Δήμων του νομού. Από την φάση αυτή επίσης προκρίνονται με τον ίδιο τρόπο για την τεταρτη φάση που είναι μεταξύ Περιφέρειας. Με τον τρόπο αυτό όλοι οι μαθητές συμμετέχουν στην διαδικασία, δημιουργούνται νόρμες,έχουμε τις λίστε για τους αυριανούς ενδιαφερόμενους μαθητές των ΤΑΔ(Σήμερα τα ΤΕΣΤ τα οποία γίνονταν μόνο ΤΕΣΤ δεν ήταν). Για τα ΤΑΔ: Δημιουργία ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ με έδρα την πόλη του Νομού. Όλα τα αθλήματα μαζί Δημιουργία αθλητικού σχολείου όπου οι μαθητές που θα εισάγονται εκεί θα παρακολουθούνται από Δ' Τάξη Δημοτικού με τις επιδόσεις που θα έχει κάνει μέχρι εκείνη τι στιγμή. Δεν είναι δυνατόν να εισέρχεται μαθητής ο οποίος δεν έχει αθλητικές δυνατότητες Το αθλητικό σχολείο λειτουργεί όπως ένα Κολλέγιο, Πρωϊ προπόνηση,στη συνέχεια ντουζ, κατόπιν πρωϊνό, μετά μάθημα, μεσημέρι φαγητό,αποχώρηση από το σχολείο με πλήρη τακτοποίηση των μαθητικών υποχρεώσεων του μαθητή. Ειδικοί γυμναστές καθηγητές στις ειδικότητες, που να έχουν μεγάλη προυπηρεσία στην προπονητική (όχι γυμναστές με τα τυπικά προσόντα -μεταπτυχιακά - και ουσία μηδέν.