Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Κοΐνης Τόλης | 27 Νοεμβρίου 2009, 09:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ 1) Σωστή είναι η ενέργειά σας να ανοίξετε τώρα, στην αρχή της θητείας σας τα ζητήματα αυτά. 2) Λάθος είναι η ασάφεια κάποιων διατυπώσεων. Ίσως να το θεωρείται κέντρισμα για τη δημόσια διαβούλευση. Ελπίζουμε ότι το τελικό κείμενο νόμου που θα καταθέσετε, να μην αφήνει κανένα παραθυράκι. 3) Λάθος είναι που ξεκινάτε από το δίλημμα "ΑΣΕΠ" ή "΄πίνακας". Η κατάρρευση της επετηρίδας προήλθε από τον τεράστιο αριθμό πτυχιούχων. 4) Το σωστό θα ήταν ο σαφής προσδιορισμός των "καθηγητικών σχολών" και ο έλεγχος του αριθμού των εν δυνάμει καθηγητών. 5) Για να δείτε την αξιοπιστία οποιουδήποτε συστήματος θα πρέπει να προσδιορίσετε τις ανάγκες στον αντίστοιχο κλάδο και να το συγκρίνετε με το πλήθος των υποψηφίων. π.χ. Εάν χρειαζόμαστε κάθε χρόνο 300 Μαθηματικούς, τότε δεν μπορεί να υπάρχουν 1300 πτυχιούχοι. Σε καμία περίπτωση και με κανένα σύστημα δεν απορροφούνται. 6) Σωστή η επιμονή σας να επανέλθουμε στον ΑΣΕΠ, ως αποκλειστικό τρόπο εισαγωγής. 7) Λάθος είναι ότι δεν προηγήθηκε μελέτη των αποτελεσμάτων των προηγουμένων εξετάσεων του ΑΣΕΠ. Ποιά είναι η μέση βαθμολογία των κατόχων "μεταπτυχιακού" ή "διδακτορικού" στο διαγωνισμό;(έχω υπόψη μου τραγικά παραδείγματα). Ποιο είναι το προφίλ των επιτυχόντων; Δειγματικά, αξιολογείστε μερικούς από τους επιτυχόντες, για να δούμε εάν πράγματι μέσω του διαγωνισμού επιλέγονται οι καλύτεροι. 8) Λάθος είναι να επιμένουμε στη διάταξη δια διετή "δοκιμαστική" θητεία μέχρι τη μονιμοποίηση. Μια εικοσαετία εφαρμογής του 1566 και δεν έχουμε ούτε μία απόρριψη. Κανένας διευθυντής δε θα στερήσει το δικαίωμα δουλειάς από συνάδελφό του. Πάρτε τη γενναία απόφαση και καταργήστε το.(Έχω υπόψη μου συναδέλφους που μονιμοποιήθηκαν χωρίς να έχουν πατήσει σε τάξη...) 9) Σωστή η γενική θέση σας, να αφιερώνεται η πρώτη διετία σε επιμόρφωση. Όχι μόνο το προεισαγωγικό δεκαπενθήμερο στο ΠΕΚ. Η γνώμη μου είναι ότι σε κάθε ένα από τα τρία πρώτα χρόνια οι νεοδιόριστοι να συμμετέχουν σε δεκαπενθήμερα σεμινάρια την αρχή κάθε σχολικού έτους. 10) Θα πρέπει να ξεκαθαριστεί με σαφήνεια η τύχη όσων είναι στον "Ενιαίο Πίνακα". Ο νόμος που θα καταθέσετε να λέει ρητά και ξάστερα ότι όλοι όσοι είναι μέχρι σήμερα στον πίνακα θα διοριστούν και να προσδιορίζει τη σχετική διαδικασία. 11) Όσοι είναι στον Πίνακα είναι με νόμιμες διαδικασίες και το κράτος πρέπει να διατηρεί την αξιοπιστία του απέναντι στους πολίτες. Ελπίζω το σχόλιό μου να αναρτηθεί. Γιατί έστειλα και χθες και δεν το είδα.