Αρχική Σχολικός ΑθλητισμόςΜέσω ποιων διαδικασιών και με τη συνεργασία ποιων φορέων θα καταστεί λειτουργικότερος ο θεσμός των Πρότυπων Αθλητικών Σχολείων και των ΤΕΠΥ;Σχόλιο του χρήστη ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΡΙΦΥΛΛΗΣ | 13 Ιουλίου 2011, 11:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επειδή τα ΤΑΔ , όπως το λέει και το όνομά τους , είναι Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης, θα πρέπει σε αυτή την κατεύθυνση να προσανατολιστούν. Από την μακρόχρονη εμπειρεία μου στον χώρο, έχω διαπιστώσει πως τα τμήματα αυτά είναι παραγωγικά και τιμούν την ύπαρξή τους μόνο όταν υπάρχει συνεργασία με τους φορείς του αθλητισμού της περιοχής τους, είτε αυτο λέγετε σωματείο είτε ομοσπονδία. Για τον λόγο αυτό είναι λογικό να κάνουν προτάσεις και να έχουν λόγο στην δημιουργεία Αθλητικών Σχολείων οι Ομοσπονδίες των Αθλημάτων και οι σύνδεσμοι Προπονητών μιάς και αυτοί γνωρίζουν τον χάρτη ανάπτυξης του αθληματός τους. Όσον αφορά την πρόσληψη καθηγητών θα πρέπει να πριμοδοτούνται οι ειδικές γνώσεις σε κάθε άθλημα η ενασχόληση με αυτό και η εντοποιότητα για να υπάρχει προοπτική μακρόχρονης βιοσιμότητας και απόδοσης σε κάθε περιοχή. Τέλος θα πρέπει να τεκμηριώνονται οι αποφάσεις των Γραφείων Φυσικής Αγωγής για την ύδριση ή κατάργηση κάποιου τμήματος ώστε να μήν γίνοντε χάρες σε μερικούς καταστρέφοντας ολόκληρους θέσμούς .