Αρχική Σχολικός ΑθλητισμόςΠοια είναι κατά τη γνώμη σας η αποτίμηση σήμερα του Σχολικού Αθλητισμού και της μορφής της Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ / ΕΤΑΔ) με έμφαση στην αγωνιστική και εκπαιδευτική τους καταλληλότητα και τη σχέση κόστους/αθλητικοπαιδαγωγικής αποτελεσματικότητας, εντοπισμός σημείων που χρήζουν αναθεώρησης, βελτίωσης ή κατάργησης ;Σχόλιο του χρήστη Γυμναστική Ένωση Μεσσαράς( ΓΕΜ) | 13 Ιουλίου 2011, 12:21
Ο Σχολικός Αθλητισμός χρήζει βελτιωτικών κινήσεων, για να μπορεί η φυσική αγωγή να συμβάλλει στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών και να μην αναλώνεται μόνο στην απλή διδασκαλία κάποιων αθλητικών δεξιοτήτων ή αθλοπαιδιών στην απλοϊκή τους μορφή.Συγκεκριμένα,στήριξη οικονομική για τη βελτίωση των υποδομών και υλικών στο μέτρο του δυνατού,όχι μόνο από την κεντρική εξουσία αλλά και από την τοπική αυτοδιοίκηση.Στη συνέχεια να συνδεθεί η σχολική αθλητική παιδεία με την τοπική παράδοση, όπως αυτή διαμορφώνεται μέσα στα σωματεία της περιοχής( εδώ στην περιοχή μας π.χ.στίβος,ξιφασκία,βόλλεϊ, κολύμβηση). Στο σημείο αυτό είναι κομβικός ο ρόλος των Τ.Α.Δ.- ΤΕΠΥ,τα οποία,όχι μόνο δεν πρέπει να "κλείσουν"αλλά να αναβαθμιστούν και να ανταποκριθούν στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.Η σχέση ανάμεσα στα αθλητικά σχολεία και στους συλλόγους λειτουργεί αμφίδρομα και πρέπει να ισχυροποιηθεί με κάθε δυνατό τρόπο.Πρέπει να στελεχωθούν τα συγκεκριμένα σχολεία ,αν δε βρίσκονται σε κάθε περίπτωση γυμναστές με τις αντίστοιχες ειδικότητες, με γυμναστές που πάνω από όλα έχουν όρεξη για δουλειά και την προαγωγή του αθλητισμού.Συνεργασία με διοικητικούς φορείς, γονείς,σωματεία,δήμους για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών .