Αρχική Σχολικός ΑθλητισμόςΠοια είναι κατά τη γνώμη σας η αποτίμηση σήμερα του Σχολικού Αθλητισμού και της μορφής της Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ / ΕΤΑΔ) με έμφαση στην αγωνιστική και εκπαιδευτική τους καταλληλότητα και τη σχέση κόστους/αθλητικοπαιδαγωγικής αποτελεσματικότητας, εντοπισμός σημείων που χρήζουν αναθεώρησης, βελτίωσης ή κατάργησης ;Σχόλιο του χρήστη ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ | 13 Ιουλίου 2011, 23:25
Η εμπειρία 12 ετών ενασχόλησης με τον σχολικό αθλητισμό και ο άριστος συνδυασμός μάθησης και άθλησης μας οδηγεί να διατυπώσουμε τις προτάσεις μας και να θέσουμε ερωτήματα σχετικά με τη διαβούλευση του υπουργείου. θεωρούμε ότι η ύπαρξη κινήτρων θα διατηρήσει το υψηλό αγωνιστικό επίπεδο και θα ενισχύσει το στοιχείο του ανταγωνισμού και της ποιότητας τους διακρίνει μέχρι και σήμερα. Αντιλαμβανόμενοι την οικονομική δυσχέρεια των ημερών προτείνουμε αλλαγή του τρόπου διεξαγωγής των τελικών φάσεων των ομαδικών αθλημάτων. Συνέχιση των knock out αγώνων μέχρι την τελική ανάδειξη των πρωταθλητών, μειώνοντας έτσι σημαντικά τα λειτουργικά έξοδα των πανελλήνιων πρωταθλημάτων(μεταφορά-διαμονή-σίτιση). Πιστεύουμε στην παύση των διακρίσεων μεταξύ ενιαίων γενικών λυκείων και οποιαδήποτε μορφής σχολείων αθλητικής διευκόλυνσης διασφαλίζοντας έτσι την ισονομία και ισοπολιτεία μεταξύ σχολείων και μαθητών. κλείνοντας αναρωτιόμαστε διαβάζοντας τις προτάσεις του υπουργείου όσον αφορά την εκπροσώπηση της χώρας σε παγκόσμιο επίπεδο, για τον τρόπο επιλογής των σχολειών, λαμβάνοντας υπόψη τον τοπικό χαρακτήρα που θέλει να προσδώσει στην τέλεση των αγώνων.