Αρχική Σχολικός ΑθλητισμόςΠοια είναι κατά τη γνώμη σας η αποτίμηση σήμερα του Σχολικού Αθλητισμού και της μορφής της Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ / ΕΤΑΔ) με έμφαση στην αγωνιστική και εκπαιδευτική τους καταλληλότητα και τη σχέση κόστους/αθλητικοπαιδαγωγικής αποτελεσματικότητας, εντοπισμός σημείων που χρήζουν αναθεώρησης, βελτίωσης ή κατάργησης ;Σχόλιο του χρήστη Nikos Petropoulos | 14 Ιουλίου 2011, 22:23
κ. Υπουργέ, Eίναι επιτακτική η ανάγκη να αναπτυχθεί ο σχολικός αθλητισμός, τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο—ένας αθλητισμός που θα συμπεριλάβει τα «σωματικά» (π.χ. ποδόσφαιρο, στίβο, κτλ.) και τα «πνευματικά» (π.χ. σκάκι) αγωνίσματα, αν και γνωρίζουμε από την κλασική μας περίοδο ότι αυτά είναι αλληλένδετα. Ο σχολικός αθλητισμός να αναπτυχθεί σε όλα τα σχολεία και όχι μόνο σε ειδικά αθλητικά σχολεία. Να καθιερωθούν πρωταθλήματα σε όλα τα επίπεδα της σχολικής εκπαίδευσης. Τα έπαθλα και τα τρόπαια να είναι όχι υλικά αλλά πνευματικά (π.χ. υποτροφίες) και συλλογικά (π.χ. ενίσχυση της σχολικής βιβλιοθήκης, αύξηση χρηματοδότησης του σχολείου). Ο σχολικός αθλητισμός θα αποσκοπεί στην καλλιέργεια του ολυμπιακού πνεύματος και του ευ αγωνίζεσθαι, στο να μάθουν οι συμμετέχοντες να αναγνωρίζουν την υπεροχή του αντιπάλου-νικητή και να αποδέχονται την ήττα ως αφετηρία για αυτοκριτική και περαιτέρω ανάπτυξη. Να αποτελέσει μια εναλλακτική λύση για τον σωματειακό αθλητισμό, ο οποίος ευθύνεται για τόσο δεινά στη χώρα μας. Τέλος, για να αναπτυχθεί ο σχολικός αθλητισμός, καθώς και άλλες σχολικές δραστηριότητες, στο πλαίσιο ίσως τον σχολικών ομίλων, θα πρέπει να αλλάξει ριζικά το εξεταστικό σύστημα στα Λύκεια που καταβροχθίζει τον ελεύθερο χρόνο των μαθητών. Επιτέλους, να καταργηθούν οι πανελλαδικές εξετάσεις, να δημιουργηθεί ένας επιστημονικός επαγγελματικός προσανατολισμός και οι μαθητές να εισάγονται στις σχολές με το βαθμό απολυτηρίου και με συντελεστές μαθημάτων που θα καθορίζονται από τα ΑΕΙ/ΤΕΙ. Με τιμή, Νικος Πετρόπουλος τ. Σύμβουλος του Π.Ι.