Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Μίνα Χρήστου | 27 Νοεμβρίου 2009, 10:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ ότι το παρόν σύστημα διορισμών (ασέπ-προϋπηρεσία) είναι από τα δικαιότερα,καθώς επιβραβεύεται και η προσπάθεια όσων διαβασαν και τα κατάφεραν να είναι επιτυχόντες-διοριστέοι αλλά και η προσφορά αυτών που με οικονομικές, οικογενειακές και προσωπικές θυσίες υπηρέτησαν ως ωρομίσθιοι και αναπληρωτές στα καλύπτοντας τα κενά στα σχολεία της χώρας. Η φαυλότητα έγκειται στα "παράθυρα"από τα οποία προέκυψε για κάποιους η προϋπηρεσία καθώς δεν υπήρχαν αντικειμενικά προσδιορισμένα κριτήρια πρόσληψεις σε Σιβιτανίδειο Σχολή,εκκλησιαστικές σχολές,ΣΔΕ,ΠΔΣ... Οι αδικίες συτού του είδους είναι κοινό αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας να εξαλειφθούν πρώτιστα.Πρέπει να γίνει κατ'αρχάς εκκαθάριση των πινάκων από τέτοιου είδους προϋπηρεσίες.Δε νοείται εκπαιδευτικός εκ του μηδενός να αποκτά προυπηρεσία αναπληρωτή για σειρά ετών και εν συνεχεία να διορίζεται.Ούτε βέβαια να νομιμοποιείται μια τέτοιου είδους προϋπηρεσία με μια πενιχρή επιτυχία στον ασεπ(με 55% βάση δεν είναι σπουδαίο κατόρθωμα). Πρέπει άμεσα να εκκαθαριστουν οι πίνακες από τις κραυγαλέες και προκλητικές προϋπηρεσίες αναπληρωτών της σιβιτανιδείου και των εκκλησιαστικών.