• Σχόλιο του χρήστη 'Θανάσης Ξανθάκος' | 27 Νοεμβρίου 2009, 10:20

    Κα Υπουργέ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΕΙΜΑΙ ΓΟΝΕΑΣ, επομένως δεν έχω καμία απολύτως άποψη για το σύστημα πρόσληψης. Θετική είναι και η απόφαση περί τριετίας στην ίδια θέση, θετική είναι και η επιμόρφωση του εκπαιδευτικού στα 2 χρόνια πριν τη μονιμοποίησή του. Το μόνο που θα ήθελα να παρατηρήσω είναι το εξής: Στο εισαγωγικό σας σχόλιο, παραδέχεστε πως έχουμε την μεγαλύτερη αναλογία καθηγητών/μαθητών και τις 'χειρότερες' επιδόσεις στους μαθητές. Άκουσα, πως η απόφαση περί εισόδου στο Δημόσιο θα κρατηθεί στη σχέση 1 εισερχόμενος προς 5 αποχωρούντες, αλλά πως απ' αυτό θα εξαιρείται το Υπουργείο σας. Δεν ξέρω τα ακριβή νούμερα, αλλά μήπως και εσείς θα έπρεπε (έστω και με μια πιο ήπια αναλογία) να κινηθείτε προς την μείωση (αριθμητικά) του όγκου των εκπαιδευτικών; Φανερό είναι, πως μόνο η επιτυχία στο ΑΣΕΠ δεν διασφαλίζει πως κάποιος είναι ο καταλληλώτερος δάσκαλος. Προς αυτή την κατεύθυνση κινείται φαντάζομαι και η διετής μετεκπαίδευση που και πιο πάνω επικρότησα. Μήπως όμως θα πρέπει αυτή την πρώτη διετία, και ΠΡΙΝ την ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ του εκπαιδευτικού, θα έπρεπε να υπάρχει και κάποια μορφή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ; Μάλιστα θα έλεγα πως στην αξιολόγηση αυτή θα έπρεπε ίσως να λαμβάνεται υπόψιν με κάποιον αντικειμενικό τρόπο και η επίδοση των μαθητών που δίδαξε ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός. Επί του ζητήματος του τρόπου πρόσληψης, βλέπω στην εδώ διαβούλευση πως είναι βέβαια το ζήτημα που 'καίει' τους περισσότερους εκπαιδευτικούς, έχω την αίσθηση πως όποια τελική απόφαση και να πάρετε, όλους δεν θα τους ικανοποιήσετε. Θα σχολιάσω ΜΟΝΟ το ζήτημα των πολυτέκνων, για το οποίο βλέπω πολλά σχόλια και υπέρ και κατά. Άπτεται πολλών υπουργείων κλπ το δημογραφικό πρόβλημα, η κοινωνική στήριξη των πολυτέκνων κλπ κλπ. Με ενοχλεί λιγάκι προσωπικά, το γεγονός πως τέτοιες ρυθμίσεις (μοριοδότησης των πολυτέκνων, κλπ) σε ζητήματα στελέχωσης του Δημόσιου, ακολουθούν την λανθασμένη φιλοσοφία πως η πρόσληψη στο Δημόσιο είναι κοινωνική παροχή, ένα είδος εργαλείου προνοιακής πολιτικής, φιλοσοφίας που μας έχει φέρει μέχρι εδώ, και ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ. Ευχαριστώ