Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Άννα Κομνηνού | 27 Νοεμβρίου 2009, 10:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
-Μειώστε τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα σε 15 άντε 20 (το πολύ) -Επιμορφώστε μας ουσιαστικά ανά τακτά διαστήματα πχ. κάθε 2-3 χρόνια τον ιούλιο ή τη δεύτερη βδομάδα Πάσχα -Χριστουγέννων -Τεστ δεξιοτήτων διοίκησης σχολείου για οποιαδήποτε θέση ευθύνης + προσμέτρηση μεταπτυχιακών/phd/δεύτερου πτυχίου/ ξένων γλωσσών -Το υπάρχον τεστ δεξιοτήτων να γίνει υποχρεωτικό μέρος του ΑΣΕΠ των εκπαιδευτικών για διορισμό + ψυχολογικό τεστ. -Αν δώσετε τα πραγματικά κενά θα δείτε ότι σε κάποιες ειδικότητες λείπουν καθηγητές και σε άλλες περισσεύουν -αποτέλεσμα λάθος προγραμματισμού-. Διορίστε όσους λείπουν, μετατάξτε όσους δε χρειάζονται.Μη διορίζετε άτομα που εξ αρχής είναι γνωστό ότι δε θα έχουν ώρες πχ 40 πληροφορικούς στη Λαμία, απ τους οποίους οι 36 έμειναν στα γραφεία να παίζουν πασιέντζα. Το πρόβλημα των μεταθέσεων και του σχολειοτουρισμού θα λυθεί με σωστό προγραμματισμό. Δε γίνεται να μη μπορώ να πάρω μετάθεση πχ για Βόλο και ένα μήνα μετά να βλέπω ότι πήραν 3 αναπληρωτές! -Απασχολείστε διοικητικούς υπαλλήλους στα Γραφεία- ο εκπαιδευτικός πίσω στην τάξη. -Εξοπλίστε τα σχολεία με υπολογιστές, διαδραστικούς πίνακες κτλ σε κάθε τμήμα. -Δώστε στον εκπαιδευτικό χώρο (πχ γραφείο) για να παραμένει στο σχολείο και να βοηθά μαθητές, να διορθώνει γραπτά, να δέχεται γονείς(δε νοείται σε αίθουσα με 20γραφεία και χωρίς βιβλιοθήκες/υπολογιστές να συνυπάρχουν 50 καθηγητές). Και τότε ευχαρίστως να μένουμε στο σχολείο 8ωρο. -Απαλλάξτε μας από εξωδιδακτικά καθήκοντα άσχετα με τις σπουδές μας(τρανταχτό παράδειγμα: η ομάδα κρούσης της γρίπης που αποτελείται από καθηγητές!). Στα κενά μου θέλω να βλέπω μαθητές που έχουν προβλήματα που ούτε καν διανοείστε, όχι να περνάω απουσίες. -Καμία απόσπαση σε φορείς. όποιος θέλει ας αναζητήσει εκεί εργασία. -Κανένα βιβλίο ή ΑΠ να μη μπαίνει στο σχολείο χωρίς να προηγηθεί πανελλήνια κρίση από τους εκπαιδευτικούς που μπαίνουν στην τάξη. -Αύξηση στο μισθό του εκπαιδευτικού όπως ακριβώς συμβαινει με τους δικαστές για να μη χρηματίζονται. Να δείτε για πότε θα σταματήσουν τα ιδιαίτερα...και οι εκπαιδευτικοί θα κάνουν το έργο τους με χαρά. - Ψυχολόγοι στα σχολεία τώρα. ΟΚ, όλα αυτά κ άλλα πολλά που μου διαφεύγουν ίναι όνειρα θερινής νυκτός, απλώς είπα να τα γράψω...