Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΣΙΑΚΟΣ ΠΕ04 | 27 Νοεμβρίου 2009, 10:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΟΙ ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΟΡΓΑΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΝΕΙ ΙΧΝΟΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΕΠΙ ΣΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΘΕΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ. ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΕΘΕΙ ΣΕ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΑΔΙΑΒΛΗΤΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΕΣΩ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ,ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ,ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΔΕΚΑΕΤΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΙΤΛΟ Η ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΕΡΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΠΑΡΑΤΥΠΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΙΣΟΤΙΜΙΩΝ,Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΌΨΙΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΧΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ <>ΟΠΟΥ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ.ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΔΙΑΒΛΗΤΟ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΝΑΓΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΔΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΩΣ ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΔΙΑΒΛΗΤΟ ΟΠΟΙΣΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.ΩΣ ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟΣ ΓΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΠΕΛΘΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΠΟΥ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟΔΙΟΗΚΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΑΠΟΔΟΣΗΣ.