1) Ποια είναι τα αποτελέσματα της εξωτερικής αξιολόγησης των Ε.Κ. ως τώρα;
2) Έχουν συμπεριληφθεί και τα αποτελέσματα της εξωτερικής αξιολόγησης που διεξήχθη το 2011 μέσα στην επεξεργασία των δεδομένων πάνω στα οποία βάσισε τις προτάσεις του το υπουργείο;
3) Που έχουν αναρτηθεί αυτά τα αποτελέσματα; Έχει γίνει 'διόρθωση' για παράγοντες όπως διαθέσιμες υποδομές, διαθέσιμη κρατική επιχορήγηση, αριθμός μόνιμου ερευνητικού προσωπικού (δηλ. σύγκριση Ε.Κ. επί ίσοις όροις);
4) Ποια είναι η βαθμολογία των υφισταμένων Ε.Κ.; Υπάρχει κάποιος 'πήχυς' αριστείας; Πόσα Ε.Κ. τον ξεπέρασαν; Πόσα είναι
5) Έχουν κοινοποιηθεί τα συμπεράσματα της εξωτερικής αξιολόγησης στα Ε.Κ.? Έχουν απαντήσει τα Ε.Κ. στα σχόλια των αξιολογητών; Έχει απαντήσει το υπουργείο; Έχουν ληφθεί υπόψη αυτά τα σχόλια;
6) Έχουν ληφθεί υπόψη οι προτάσεις ενώσεων ερευνητών, μεταδιδακτόρων, διδακτορικών υποψηφίων; Σε ποια σημεία υπάρχει σύμπνοια με τις "ηγεσίες" των Ε.Κ. και των Υπουργείου/ΓΓΕΤ; Που εντοπίζονται οι αντιρρήσεις;
7) Έχει γίνει εξωτερική αξιολόγηση της ΓΓΕΤ; Έχει κάνει κινήσεις 'αναδιάρθρωσης' ο φορέας που θέλει να εποπτεύει και να αξιολογεί τα Ε.Κ.;
[τρανταχτό παράδειγμα, συν-αίτιο της παθογένειας, η έλλειψη συνεννόησης στελεχών ΓΓΕΤ και Υπ Παιδείας όπως φαίνεται στο "ράβε-ξήλωνε" του ΘΑΛΗ. Τώρα που οι επιτυχόντες ετοιμάζονται επιτέλους για την υλοποίηση του έργου τους, ξανα-βαφτίζονται τα έργα σε υποέργα,τα Πακέτα Εργασίας σε "Δράσεις", "επικαιροποιούνται" οι όροι συμμετοχής (!), αλλάζει, κατ'όπιν εορτής, το ποσοστό έμμεσων δαπανών, αυξάνεται το ηλεκτρονικό 'χαρτομάνι' κ.α. Αντί οι ερευνητές, Ε.Κ. και Α.Ε.Ι., να υλοποιούν τις προτάσεις κατασπαταλούν ατέλειωτες ώρες στην επανασυγγραφή, στα Ελληνικά τώρα, του "φυσικού αντικειμένου" στα τεχνικά δελτία (τα οποία έχουν τροποποιηθεί ήδη 2-3 φορές), στον επαναπροσδιορισμό της διάρκειας, στον επανα-υπολογισμό του προϋπολογισμού...
Ας είναι αυτή η τελευταία φορά!
Ας αναλάβει κάποιος-α να επιβάλλει όλα τα ερευνητικά έργα από εδώ και στο εξής να έχουν την ίδια "φρασεολογία/ορολογία". Τόσα λεφτά έχουν δοθεί σε 'πλατφόρμες' της κοινωνίας της πληροφορίας.
Πόσο δύσκολο ήταν από τις πλατφόρμες όπου κατατέθηκαν τα έργα να συμπληρωθούν αυτόματα τα Τεχνικά Δελτία και να ζητηθεί από τους ενδιαφερόμενους να κάνουν διορθώσεις/επικαιροποιήσεις;
Γιατί νέες πλατφόρμες ξανά και ξανά;
Γιατί να σπαταλάμε χρόνο (= χρήμα) σε κάθε προκήρυξη ανεχόμενοι τις κακόπιστες μεταφράσεις από ξένα προγράμματα - "αγγλικούρες"- και την επιστημονική/τεχνική "υποστήριξη" από στελέχη της ΓΓΕΤ/Υπουργείου που ίσως να μην έχουν οι ίδιοι ποτέ επιτύχει όχι χρηματοδότηση έργου τους αλλά ούτε καν δημοσίευση επιστημονικού τους άρθρου, στελέχη που μπορεί να έχουν όρεξη για δουλειά συχνά όμως δεν έχουν ενημερωθεί επαρκώς ούτε για τους όρους υλοποίησης ενός έργου ούτε για τα καθήκοντά τους; ]
1) Ποια είναι τα αποτελέσματα της εξωτερικής αξιολόγησης των Ε.Κ. ως τώρα; 2) Έχουν συμπεριληφθεί και τα αποτελέσματα της εξωτερικής αξιολόγησης που διεξήχθη το 2011 μέσα στην επεξεργασία των δεδομένων πάνω στα οποία βάσισε τις προτάσεις του το υπουργείο; 3) Που έχουν αναρτηθεί αυτά τα αποτελέσματα; Έχει γίνει 'διόρθωση' για παράγοντες όπως διαθέσιμες υποδομές, διαθέσιμη κρατική επιχορήγηση, αριθμός μόνιμου ερευνητικού προσωπικού (δηλ. σύγκριση Ε.Κ. επί ίσοις όροις); 4) Ποια είναι η βαθμολογία των υφισταμένων Ε.Κ.; Υπάρχει κάποιος 'πήχυς' αριστείας; Πόσα Ε.Κ. τον ξεπέρασαν; Πόσα είναι 5) Έχουν κοινοποιηθεί τα συμπεράσματα της εξωτερικής αξιολόγησης στα Ε.Κ.? Έχουν απαντήσει τα Ε.Κ. στα σχόλια των αξιολογητών; Έχει απαντήσει το υπουργείο; Έχουν ληφθεί υπόψη αυτά τα σχόλια; 6) Έχουν ληφθεί υπόψη οι προτάσεις ενώσεων ερευνητών, μεταδιδακτόρων, διδακτορικών υποψηφίων; Σε ποια σημεία υπάρχει σύμπνοια με τις "ηγεσίες" των Ε.Κ. και των Υπουργείου/ΓΓΕΤ; Που εντοπίζονται οι αντιρρήσεις; 7) Έχει γίνει εξωτερική αξιολόγηση της ΓΓΕΤ; Έχει κάνει κινήσεις 'αναδιάρθρωσης' ο φορέας που θέλει να εποπτεύει και να αξιολογεί τα Ε.Κ.; [τρανταχτό παράδειγμα, συν-αίτιο της παθογένειας, η έλλειψη συνεννόησης στελεχών ΓΓΕΤ και Υπ Παιδείας όπως φαίνεται στο "ράβε-ξήλωνε" του ΘΑΛΗ. Τώρα που οι επιτυχόντες ετοιμάζονται επιτέλους για την υλοποίηση του έργου τους, ξανα-βαφτίζονται τα έργα σε υποέργα,τα Πακέτα Εργασίας σε "Δράσεις", "επικαιροποιούνται" οι όροι συμμετοχής (!), αλλάζει, κατ'όπιν εορτής, το ποσοστό έμμεσων δαπανών, αυξάνεται το ηλεκτρονικό 'χαρτομάνι' κ.α. Αντί οι ερευνητές, Ε.Κ. και Α.Ε.Ι., να υλοποιούν τις προτάσεις κατασπαταλούν ατέλειωτες ώρες στην επανασυγγραφή, στα Ελληνικά τώρα, του "φυσικού αντικειμένου" στα τεχνικά δελτία (τα οποία έχουν τροποποιηθεί ήδη 2-3 φορές), στον επαναπροσδιορισμό της διάρκειας, στον επανα-υπολογισμό του προϋπολογισμού... Ας είναι αυτή η τελευταία φορά! Ας αναλάβει κάποιος-α να επιβάλλει όλα τα ερευνητικά έργα από εδώ και στο εξής να έχουν την ίδια "φρασεολογία/ορολογία". Τόσα λεφτά έχουν δοθεί σε 'πλατφόρμες' της κοινωνίας της πληροφορίας. Πόσο δύσκολο ήταν από τις πλατφόρμες όπου κατατέθηκαν τα έργα να συμπληρωθούν αυτόματα τα Τεχνικά Δελτία και να ζητηθεί από τους ενδιαφερόμενους να κάνουν διορθώσεις/επικαιροποιήσεις; Γιατί νέες πλατφόρμες ξανά και ξανά; Γιατί να σπαταλάμε χρόνο (= χρήμα) σε κάθε προκήρυξη ανεχόμενοι τις κακόπιστες μεταφράσεις από ξένα προγράμματα - "αγγλικούρες"- και την επιστημονική/τεχνική "υποστήριξη" από στελέχη της ΓΓΕΤ/Υπουργείου που ίσως να μην έχουν οι ίδιοι ποτέ επιτύχει όχι χρηματοδότηση έργου τους αλλά ούτε καν δημοσίευση επιστημονικού τους άρθρου, στελέχη που μπορεί να έχουν όρεξη για δουλειά συχνά όμως δεν έχουν ενημερωθεί επαρκώς ούτε για τους όρους υλοποίησης ενός έργου ούτε για τα καθήκοντά τους; ]