Ποιος ειναι ο λογος που δινονται τοσο επιγραμματικα, και ελλειμματικα, ολα τα στοιχεια που αφορουν τους ερευνητες? Στο νομο για τα ΑΕΙ τα αντιστοιχα αρθρα για τα μελη ΔΕΠ ηταν εκτενεστατα και αφορουσαν προσοντα για τη διεκδικηση θεσης και εκλογιμοτητα, ζητηματα επιστημονικων αδειων, αξιολογησης κλπ Ειναι η προθεση του/των νομοθετη η εξομοιωση, η καλυτερα η αναλογικη θεσμοθετηση των ερευνητων με τα μελη ΔΕΠ κατα αντιστοιχια των προσοντων και του εργου τους ?
Η διαβουλευση εχει πραγματικα νοημα κατανοητο απο ολους τους εμπλεκομενους, ειτε οταν δινει ολα τα στοιχεια του προτεινομενου νομου, ειτε οταν θετει ενα πλαισιο με προς συμπληρωση ερωτηματα.
Ποιος ειναι ο λογος που δινονται τοσο επιγραμματικα, και ελλειμματικα, ολα τα στοιχεια που αφορουν τους ερευνητες? Στο νομο για τα ΑΕΙ τα αντιστοιχα αρθρα για τα μελη ΔΕΠ ηταν εκτενεστατα και αφορουσαν προσοντα για τη διεκδικηση θεσης και εκλογιμοτητα, ζητηματα επιστημονικων αδειων, αξιολογησης κλπ Ειναι η προθεση του/των νομοθετη η εξομοιωση, η καλυτερα η αναλογικη θεσμοθετηση των ερευνητων με τα μελη ΔΕΠ κατα αντιστοιχια των προσοντων και του εργου τους ? Η διαβουλευση εχει πραγματικα νοημα κατανοητο απο ολους τους εμπλεκομενους, ειτε οταν δινει ολα τα στοιχεια του προτεινομενου νομου, ειτε οταν θετει ενα πλαισιο με προς συμπληρωση ερωτηματα.