Σε περιπτωση ερευνητων του εξωτερικου που συνεργαζονται με ερευνητικο ιδρυμα της χωρας, ποια ειναι η αποδεκτη κατανομη του χρονου κατα αντιστοιχια με τις αντιστοιχες ρυθμισεις με τα μελη ΔΕΠ?
Ερευνητες ελληνικων ιδρυματων μπορουν να διορισθουν σε θεση ερευνητη της αλλοδαπης διατηρωντας την ελληνικη θεση -αλλα ανευ αποδοχων. Μπορουν να διορισθουν και σε θεση ΔΕΠ της αλλοδαπης? Ποια ειναι τα επιτρεπτα χρονοδιαγραμματα και για τις δθο περιπτωσεις? Επιτρεπεται κατανομη του χρονου απασχολησης στον ιδιο ακαδημαικο χρονο κατα αντιστοιχια με τα λελη ΔΕΠ? Δεδομενου οτι οι ερευνητες δεν εχουν διδακτικη υποχρεωση στην Ελλαδα θα επρεπε να υπαρχει μεγαλυτερη ελαστικοτητα σε αθτες τις ρυθμισεις απο ο,τι στις αντιστοιχες για τα μελη ΔΕΠ.
Ο τιτλος του Συνεργαζομενου Καθηγητη απονεμεται σε οποιον ερευνητη διδασκει σε μεταπτυχιακο και τον αιτηθει? Δεν υπαρχουν καποιες αλλες απαιτησεις/ καποια κριτηρια οπως η αξιολογηση του διδακτικου εργου του απο τους φοιτητες και αλλα συναφη?
Ειναι προφανες απο τα εδαφια που αναφερονται στις ερευνητικες υποδομες αλλα και απο αλλα αρθρα του κειμενου δαβουλευσης οτι η μεσω νομου θεσμοθετηση διεξοδικα και παραγωγικα, εχει ως προαπαιτουμενη τη συζητηση και θεσμοθετηση του πλαισιου του ερευνητικου ιστου της χωρας. Παραδοξα στην προκειμενη περιπτωση η αναδιοργανωση του ερευνητικου ιστου ακολουθει χρονικα τις νεες νομοθετικες ρυθμισεις με ασαφη στοχο και αδιευκρινιστους τους λογους αυτης της επιλογης, εαν καλοπροαιρετα δεχθουμε οτι υπαρχει "πλανο" επεξεργασμενο και αληθινη επιδιωξη η βελτιωση των σημερινων και η επιτυχημενη μελλοντικη πορεια.
Σε περιπτωση ερευνητων του εξωτερικου που συνεργαζονται με ερευνητικο ιδρυμα της χωρας, ποια ειναι η αποδεκτη κατανομη του χρονου κατα αντιστοιχια με τις αντιστοιχες ρυθμισεις με τα μελη ΔΕΠ? Ερευνητες ελληνικων ιδρυματων μπορουν να διορισθουν σε θεση ερευνητη της αλλοδαπης διατηρωντας την ελληνικη θεση -αλλα ανευ αποδοχων. Μπορουν να διορισθουν και σε θεση ΔΕΠ της αλλοδαπης? Ποια ειναι τα επιτρεπτα χρονοδιαγραμματα και για τις δθο περιπτωσεις? Επιτρεπεται κατανομη του χρονου απασχολησης στον ιδιο ακαδημαικο χρονο κατα αντιστοιχια με τα λελη ΔΕΠ? Δεδομενου οτι οι ερευνητες δεν εχουν διδακτικη υποχρεωση στην Ελλαδα θα επρεπε να υπαρχει μεγαλυτερη ελαστικοτητα σε αθτες τις ρυθμισεις απο ο,τι στις αντιστοιχες για τα μελη ΔΕΠ. Ο τιτλος του Συνεργαζομενου Καθηγητη απονεμεται σε οποιον ερευνητη διδασκει σε μεταπτυχιακο και τον αιτηθει? Δεν υπαρχουν καποιες αλλες απαιτησεις/ καποια κριτηρια οπως η αξιολογηση του διδακτικου εργου του απο τους φοιτητες και αλλα συναφη? Ειναι προφανες απο τα εδαφια που αναφερονται στις ερευνητικες υποδομες αλλα και απο αλλα αρθρα του κειμενου δαβουλευσης οτι η μεσω νομου θεσμοθετηση διεξοδικα και παραγωγικα, εχει ως προαπαιτουμενη τη συζητηση και θεσμοθετηση του πλαισιου του ερευνητικου ιστου της χωρας. Παραδοξα στην προκειμενη περιπτωση η αναδιοργανωση του ερευνητικου ιστου ακολουθει χρονικα τις νεες νομοθετικες ρυθμισεις με ασαφη στοχο και αδιευκρινιστους τους λογους αυτης της επιλογης, εαν καλοπροαιρετα δεχθουμε οτι υπαρχει "πλανο" επεξεργασμενο και αληθινη επιδιωξη η βελτιωση των σημερινων και η επιτυχημενη μελλοντικη πορεια.