Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη μ.ν, | 27 Νοεμβρίου 2009, 10:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
εγω ενα έχω να πω: όταν βάζατε ένα κάρο φοιτητές στα πανεπιστήμια με βάση μέχρι και 9(!) δεν καταλαβαίνατε ότι θα υπάρξει κορεσμός? βέβαια βόλευε γιατί δε φαινόταν η ανεργία! αλλά αυτή η αδικία πρέπει να σταματήσει. σταματήστε να βάζετε άλλους μαθητέσ στις κορεσμένες σχολές! όταν ο άλλος γυρνάει όλη την Ελλάδα με προσωπικά έξοδα για να διδάξει στο κάθε κουτσοχώρι, τότε ήταν ικανός και ξαφνικά τώρα δεν είναι? όταν ο άλλος πληρώνει και διαβάζει για μεταπυχιακά αυτός δεν πρέπει να μοριοδοτείται? εντάξει ο ασεπ καλώς ή κακώς τον έχουμε αλλά δεν μπορεί να είναι το μοναδικό κριτήριο ας ληφθούν και άλλα υπόψη η προυπηρεσία τα μεταπτυχιακά κτλ και δεν καταλαβαίνω την ημερομηνία κτήσης πτυχίου ως προς τι είναι αξιοκρατικό αυτό? διαφανές ναι αλλα αξιοκρατικό? δηλαδη ένας που πήρε πτυχίο το 99 και έκανε μεταπτυχιακά και διδακτορικά και δε συμμαζεύεται δεν είναι άξιος ενώ αυτός που πήρε το 88 είναι πιο άξιος? και θα σας ενημερώσω κια στο άλλο, φέτος πήγαν καθηγητές στα σχολεία στην πδσ και είχαν να ασχοληθούν με την εκπαίδευση από τότε που πήραν το πτυχίο... και όχι μόνο αυτό! αλλά ρωτούσαν τους μαθητές για την ύλη και μια εξ αυτών (που τόσα χρόνια δούλευε αλλού) νόμιζε ότι ίσχυαν ακόμα οι δέσμες!!!!!!!! αυτά να τα λάβετε υπόψη σας οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν πρέπει να γνωρίζουν τι διδάσκουν!!!