Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Αναστασιος Βενετης | 27 Νοεμβρίου 2009, 10:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ Υπηρετώ 30 χρόνια στο δημόσιο ως Δασολόγος.Θα ήθελα κατ αρχάς να σχολιάσω την παράγραφο "Επι πλέον πρέπει να προχωρήσουμε σε ουσιστικές πολιτικές για την πιστοποίηση της διδακτικής και παιδαγωγικής τους επάρκειας." Η δημιουργία του ΑΣΕΠ προστάτεψε την αξιοπρέπεια περήφανων ανθρώπων, αναμφίβολα έδωσε ίσες ευκαιρίες σε αυτούς που δεν είχαν ή δεν ήθελαν να έχουν "μέσον" για λόγους αρχών. ΄Εχω την πεποίθηση όμως στην συγκεκριμένη περίπτωση ότι η μετεξέλιξη του ΑΣΕΠ σε ένα νέο "ΔΙΚΑΤΣΑ" επιεικώς υποβαθμίζει τα Πανεπιστήμια "πιστοποιωντας" με συνοπτικές διαδικασίες την επιστημονική επάρκεια νέων που ανταποκρίθηκαν επαρκώς στην διδακτική και εξεταστική διαδικασία των πανεπιστημίων. Η θέσπιση βάσης είναιακατανοητη, άδικη, ψυχοφθόρα και ενισχύει την προσφυγή σε φροντιστήρια που ανθούν.Δεν αρκεί η παραπαιδεία των φροντιστηρίων στο λύκειο και οχι μονο? Η απλή κατάταξη θα μπορούσε να γίνει κατανοητή.