Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη μ.ν, | 27 Νοεμβρίου 2009, 10:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
και θα πρότεινα και το εξής: όλοι όσοι βρίσκονται στους ήδη υπάρχοντες πίνακες είτε με τον ένα (ασεπ) είτε με τον άλλο τρόπο (προυπηρεσία) είτε και με τους δυο μαζί να κλειδώσουν και να διορίζονται όλοι από εκεί μέχρι εξαντλήσεως των πινάκων είναι το πιο δίκαιο και για αυτούς που διάβασαν και για αυτούς που πλήρωσαν για την προυπηρεσία (γιατί κανένας δεν πληρώθηκε όλοι πλήρωσαν. όποτε το πιο σωστό είναι να τους διορίσετε όλους και κάτι τελευταίο να κάνετε τα γυμνάσια και τα λύκεια ολοήμερα γιατί δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή με τα νηπιαγωγεία, σας πληροφορώ ότι πιο μεγάλη ανάγκη έει η δευτεροβάθμια από εκπαιδευτικούς και διδασκαλία από τη πρωτοβάθμια, γιατί ακόμα και σήμερα 27/11 πολλά γυμνάσια και λύκεια δεν έχουν ακόμα ούτε μαθηματικούς ούτε φυσικούς, ούτε πληροφορικάριους ούτε καν φιλολόγους πιστέψτε με πιο πολύ ανάγκη το έχουν τα μεγάλα παιδιά να μάθουν κάποια πράγματα παρά να παίζουν τα μικρά με τις κούκλες! άρα ζητάμε 1. να κλειδώαουν οι πίνακες και όλοι οι επερχόμενοι διορισμοί και αναπληρωτές να γίνονται από κει μέχρι εξαντλήσεως 2.να γίνουν τα γυμνάσια και τα λύκεια ολοήμερα όπωσ γίνεται παντού στην Ευρώπη (και αν δεν πληρώναμε τόσα πρόστιμα κάθε χρόνο επειδή δε λειτουργεί έτσι η δευτεροβάθμια εκπάιδευση θα είχαμε χρήματα να παίρουμε καθηγητέ)