Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος | 27 Νοεμβρίου 2009, 10:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητή Υπουργέ Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων κα Άννα Διαμαντοπούλου Θεωρώ κάτι περισότερο από επιβεβλημένες τις ριζικές αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα, κυρίως δε στον αξιοκρατικό -και με κοινωνικά κριτήρια- τρόπο προσλήψεων τόσο στην Εκπαίδευση, όσο και τον ευρύτερο Δημόσιο τομέα. Θέλω όμως να επικεντρώσω τις παρατηρήσεις μου σε δύο σημεία. Το πρώτο αφορά στους τρίτεκνους και πολύτεκνους, για τους οποίους η πολιτεία οφείλει, σε δύσκολους για τα εθνικά μας συμφέροντα καιρούς, να τους στηρίξει με πολλαπλούς τρόπους. Εκτιμώ ότι σε μία οικογένεια με τουλάχιστον τρία παιδιά (που λαμβάνει μόλις 518 ευρώ το δίμηνο ως επίδομα τριτεκνίας και μέχρι τα έξι έτη του τρίτου παιδιού) η προοπτική απόκτησης μόνιμης εργασίας ενός -τουλάχιστον- εκ των δύο γονέων στην εκπαίδευση (εφόσον βέβαια είναι εκπαιδευτικοί), παρέχει μία σιγουριά στον οικογενειακό προγραμματισμό. Ας μην παραβλέπουμε το γεγονός ότι οι γονείς με τρία ή και περισσότερα παιδιά, έχουν σαφώς επικεντρωθεί στον ρόλο ανατροφής των τέκνων τους, αδυνατώντας σε μεγάλο βαθμό να συμμετέχουν ακόμη και στη διαδικασία πρόσληψής τους στην εκπαίδευση, μέσω του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Το δεύτερο σημείο της παρατήρησής μου σχετίζεται με τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής και συγκεκριμένα αυτών της Ειδικής Αγωγής. Είναι γνωστό ότι στη συγκεκριμένη κατηγορία εκπαιδευτικών (ΠΕ11) η λίστα διορισμού (;;;)είναι... μακρά. Για, δε, τους εκπαιδευτικούς-γυμναστές Ειδικής Αγωγής, έχουν προ πολλού "επισκιαστεί" από τους αποφοίτους νεοϊδρυθέντων Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής, για τους οποίους μάλιστα η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου έδινε προτεραιότητα στην κάλυψη θέσεων στη Εκπαίδευση, χωρις καν να γνωρίζει ότι υπήρχε η ειδικότητα Ειδικής Αγωγής στους αποφοίτους ΤΕΦΑΑ. Στα παραπάνω προσθέστε ότι οι γυμναστές (Ειδικής Αγωγής) δεν μπορούν ούτε να ενταχθούν, λόγω ειδικότητας, στα Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυσνης (ΤΑΔ), ούτε καν στο εκπαιδευτικό δυναμικό των Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕΔΔΥ) -πρώην ΚΔΑΥ- των Νομών της χώρας, αφού προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί (δάσκαλοι-καθηγητές) άλλων ειδικοτήτητων. Η συνέπεια όλων αυτών επικεντρώνεται σε μία και μόνο λέξη: ανεργία!!! Ευελπιστώντας ότι ο διάλογος που ξεκινήσατε είναι ουσιαστικός, αναμένω με προσοχή τις επόμενες κινήσεις σας. Με εκτίμηση Αλέξανδρος (από Τρίκαλα, όπου ζήσατε σε μικρή ηλικία για δύο περίπου χρόνια)