Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Ευδοκία | 27 Νοεμβρίου 2009, 11:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Λυπάμαι που πάλι θα πρέπει να σας απασχολήσω με το μήνυμά μου, αλλά δεν μπορώ να μη σχολιάσω το "μίσος" που διαφαίνεται στα λόγια ορισμένων για συναδέλφους που είναι μεγαλύτεροι από αυτούς και έχουν την εμπειρία του δημόσιου σχολείου. Πως είναι δυνατόν να καταφέρεστε εναντίον ανθρώπων που έχουν αποφοιτήσει απο τις ίδιες σχολές με εσάς, απλά λίγα χρόνια νωρίτερα; Επειδή αυτοί μπορεί να είναι 40άρηδες δε σημαίνει ότι είναι και άχρηστοι. Δηλαδή ακολουθείτε τη νοοτροπία ότι σκοτώνουμε τα άλογα όταν γεράσουν. Να σας δω κι εσάς στα 40 σας τι θα κάνετε! Μιλάτε εκ του ασφαλούς, με δεδομένη την αυθάδεια της νεότητας αλλά και της απειρίας. Όλοι εσείς οι θιασώτες του ΑΣΕΠ θα πρέπει να ξέρετε ότι όταν διοριστείτε θα αλλάξετε γνώμη για πολλά από αυτά που λέτε τώρα. Ίσως ο ΑΣΕΠ να είναι η μόνη σας ευκαιρία για διορισμό, κάτι που ίσως υπό άλλες συνθήκες να μη γινόταν, όμως κανένας ΑΣΕΠ δε σας προετοιμάζει για αυτό που θα συναντήσετε στην τάξη. Η ΘΕΩΡΙΑ του ΑΣΕΠ απέχει παρασάγγας από την ΠΡΑΞΗ της σχολικής τάξης. Ο ικανότερος να αποστηθίσει κατεβατά θεωρίες, και που πολλές φορές έχει πληρώσει έξτρα φροντιστήρια για κάτι που θα έπρεπε να του διδάσκει το ελληνικό πανεπιστήμιο, δεν είναι πάντα ο ικανότερος να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες της τάξης. Αυτό είναι κάτι που μαθαίνει κανείς στην πορεία του χρόνου διδάσκοντας στο δημόσιο σχολείο που είναι εντελώς διαφορετικό από φροντιστήρια, ιδιαίτερα κλπ. Αφήστε δε, που κάποιες φορές είναι προτιμότερο να έχουμε έλλειψη σε επίπεδο γνώσεων (κάτι που μπορεί να αναπληρωθεί) παρά σε επίπεδο ήθους, ανθρωπιάς και ψυχικού σθένους. Οι μαθητές μας δε θέλουν στείρες γνώσεις που ζητά ο ΑΣΕΠ, αλλά όρεξη να τους τις μεταδώσουμε με αγάπη και διάθεση για κατανόηση και συνεργασία. Μην ξεχνάτε ότι πέρα από γνώσεις, διαπλάθουμε (ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε να γίνεται) τους χαρακτήρες των παιδιών μας. Όλα αυτά δεν είναι προνόμιο των νέων αλλά κάποιων ανθρώπων που είναι ΕΚΠ/ΚΟΙ με κεφαλαία γράμματα! Και για να μη δημιουργηθεί παρεξήγηση ότι έχω όφελος από αυτά που γράφω, σας λέω ότι είμαι διορισμένη από το 2004 με προϋπηρεσία από το 1997 και επιτυχία και στους δύο διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ που συμμετείχα και μάλιστα διοριστέα του δεύτερου από αυτούς. Ίσως λοιπόν να ξέρω κάτι παραπάνω!