Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Panos Papadakis | 27 Νοεμβρίου 2009, 11:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καταρχάς διαφωνώ με συναδέλφους οι οποίοι απαξιώνουν την λειτουργία εκκλησιαστικών με την πρόφαση της αναξιοκρατίας, ιδιαίτερα αν αναλογιστούν οτι για να φτάσει κάποιος να εργάζεται σε αυτά, πρέπει κυρίως να έχει μια σειρά από πτυχία σε όλα τα επίπεδα (μεταπτυχιακά, διδακτορικό, ξένες γλώσσες, επιτυχίες σε ΑΣΕΠ και επάρκεια σε υπολογιστές (ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν για όσους έχουν τα προσόντα να υποβάλλουν τα χαρτιά τους), κατόπιν ανάλογης προκήρυξης. Γι αυτό σχόλια περί διαγραφής της προϋπηρεσίας από τους πίνακες είναι τουλάχιστον θλιβερά. Νομίζω οτι όλοι πρέπει να επικεντρωθούμε στις ανεδαφικές αλλαγές που προτείνει η νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας (και δια βίου μάθησης), ιδιαίτερα όσον αφορά στον τρόπο πρόσληψης των εκπαιδευτικών, αντί να τρωγώμαστε μεταξύ μας, προβάλλοντας προσωπικές πικρίες. Δεν είναι δυνατό να σέρνει το Υπουργείο χιλιάδες υποψηφίων σε ακόμα μια υποχρεωτική συμμετοχή σε ΑΣΕΠ, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η προϋπηρεσία (πρέπει να αγωνιστούμε για το 24 μηνο)και οι προηγούμενες επιτυχίες σε ΑΣΕΠ. Δηλαδή, δεν πρέπει να ικανοποιηθούμε με μια μεταβατική περίοδο για τους 24μηνίτες και για όσους θα φτάσουν το 24μηνο το 2010-2011, αλλά ο στόχος πρέπει να είναι η διατήρηση του υφιστάμενου συστήματος προσλήψεων: 60% ΑΣΕΠ και 40% πίνακες Σας Ευχαριστώ για την υπομονή σας