Κρίνω απαραίτητη την εισαγωγή του μαθήματος της ψυχολογίας τόσο στο Γυμνάσιο όσο και στο Λύκειο. Πιστεύω ότι είναι καλύτερο η ύλη του μαθήματος αυτού να μην περιλαμβάνει γενικές έννοιες π.χ. την ψυχική εξέλιξη ενός ατόμου από τη βρεφική ηλικία μέχρι την ενήλικη ζωή του, αλλά στοχευμένα να διδάσκονται (μέσω παραδειγμάτων) θέματα που αφορούν: α)θεωρίες κατανόησης της δομής της προσωπικότητας των ατόμων γύρω μας και β) ζητήματα συμπεριφοράς κάθε ατόμου μέσα σε μία ομάδα(είτε είναι η οικογένεια, το σχολείο, κ.λ.π.).
Τέλος, θεωρώ γενικότερα ότι καλό θα ήταν να δημιουργηθούν οι καλύτερες προυποθέσεις για ένα μοντέλο εύρεσης και ενθάρρυνσης των ιδιαίτερων κλίσεων που έχει κάθε παιδί από μικρή ηλικία, παρά να γίνεται μόνο μία απλή αξιολόγηση της ικανότητας του μαθητή στα ήδη υπάρχοντα μαθήματα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης.-
Κρίνω απαραίτητη την εισαγωγή του μαθήματος της ψυχολογίας τόσο στο Γυμνάσιο όσο και στο Λύκειο. Πιστεύω ότι είναι καλύτερο η ύλη του μαθήματος αυτού να μην περιλαμβάνει γενικές έννοιες π.χ. την ψυχική εξέλιξη ενός ατόμου από τη βρεφική ηλικία μέχρι την ενήλικη ζωή του, αλλά στοχευμένα να διδάσκονται (μέσω παραδειγμάτων) θέματα που αφορούν: α)θεωρίες κατανόησης της δομής της προσωπικότητας των ατόμων γύρω μας και β) ζητήματα συμπεριφοράς κάθε ατόμου μέσα σε μία ομάδα(είτε είναι η οικογένεια, το σχολείο, κ.λ.π.). Τέλος, θεωρώ γενικότερα ότι καλό θα ήταν να δημιουργηθούν οι καλύτερες προυποθέσεις για ένα μοντέλο εύρεσης και ενθάρρυνσης των ιδιαίτερων κλίσεων που έχει κάθε παιδί από μικρή ηλικία, παρά να γίνεται μόνο μία απλή αξιολόγηση της ικανότητας του μαθητή στα ήδη υπάρχοντα μαθήματα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης.-