Λυπούμαι που χρησιμοποιούνται επιφανείς επιστήμονες του Ελληνισμού για να προσδώσουν ένα συγχωροχάρτι παράτασης στην ίδια αποτυχημένη συνταγή.
Οτιδήποτε και να προταθεί στα πεδία των οποίων η γνώμη ζητείται μέσω της παρούσας δημόσιας διαβούλευσης δεν θα έχει εθνική προστιθέμενη αξία για δύο λόγους: δεν υπάρχει κουλτούρα παραγωγής αποτελέσματος και δεν υπάρχει αμφίδρομη σχέση μεταξύ έρευνας και παραγωγής.
Συγκεκριμένα, η διαχείριση των έργων γίνεται από τους ίδιους τους επιστήμονες που συμμετέχουν στην έρευνα ή από μονάδα του ιδρύματος αποτελούμενη από αντίστοιχης ειδικότητας επιστήμονες, όχι από κάποιον γνώστη του αντικειμένου της διαχείρισης έργων. Το αποτέλεσμα είναι η αυξημένη 'κατανόηση', ήτοι η 'διευθέτηση' των ζητημάτων για να επιτευχθούν γραφειοκρατικά οι στόχοι που τέθηκαν στο έργο. Δεν θα ήθελα να χρησιμοποιήσω την ακριβή λέξη που χρησιμοποιεί ο λαός μας.
Ως προς την παραγωγή, η εκμετάλλευση των δημόσιων πόρων (χρηματοδότηση και εξοπλισμός) καταλήγει μόνο σε προϊόν προς πώληση, λ.χ. πατεντών, συγκεκριμένων καθηγητών - στο χέρι σας είναι να βρείτε πόσες πατέντες κατέχουν οι ερευνητικοί φορείς και πόσες προσωπικά οι καθηγητές/ερευνητές μέσω εταιριών που ελέγχουν.
Όλα αυτά αποδεικνύουν ότι το πρόβλημα βρίσκεται κυρίως στην οργάνωση της έρευνας, όχι στο περιεχόμενό της. Λύστε σας παρακαλώ το πρόβλημα, μη συντηρείτε τις ψευδαισθήσεις σας. Σας ευχαριστώ.
Λυπούμαι που χρησιμοποιούνται επιφανείς επιστήμονες του Ελληνισμού για να προσδώσουν ένα συγχωροχάρτι παράτασης στην ίδια αποτυχημένη συνταγή. Οτιδήποτε και να προταθεί στα πεδία των οποίων η γνώμη ζητείται μέσω της παρούσας δημόσιας διαβούλευσης δεν θα έχει εθνική προστιθέμενη αξία για δύο λόγους: δεν υπάρχει κουλτούρα παραγωγής αποτελέσματος και δεν υπάρχει αμφίδρομη σχέση μεταξύ έρευνας και παραγωγής. Συγκεκριμένα, η διαχείριση των έργων γίνεται από τους ίδιους τους επιστήμονες που συμμετέχουν στην έρευνα ή από μονάδα του ιδρύματος αποτελούμενη από αντίστοιχης ειδικότητας επιστήμονες, όχι από κάποιον γνώστη του αντικειμένου της διαχείρισης έργων. Το αποτέλεσμα είναι η αυξημένη 'κατανόηση', ήτοι η 'διευθέτηση' των ζητημάτων για να επιτευχθούν γραφειοκρατικά οι στόχοι που τέθηκαν στο έργο. Δεν θα ήθελα να χρησιμοποιήσω την ακριβή λέξη που χρησιμοποιεί ο λαός μας. Ως προς την παραγωγή, η εκμετάλλευση των δημόσιων πόρων (χρηματοδότηση και εξοπλισμός) καταλήγει μόνο σε προϊόν προς πώληση, λ.χ. πατεντών, συγκεκριμένων καθηγητών - στο χέρι σας είναι να βρείτε πόσες πατέντες κατέχουν οι ερευνητικοί φορείς και πόσες προσωπικά οι καθηγητές/ερευνητές μέσω εταιριών που ελέγχουν. Όλα αυτά αποδεικνύουν ότι το πρόβλημα βρίσκεται κυρίως στην οργάνωση της έρευνας, όχι στο περιεχόμενό της. Λύστε σας παρακαλώ το πρόβλημα, μη συντηρείτε τις ψευδαισθήσεις σας. Σας ευχαριστώ.