Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΛΕΩΝ ΕΛΕΝΗ | 27 Νοεμβρίου 2009, 11:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για εμένα θα πρέπει οι εκπαιδευτικοί που καλούνται να διδάξουν τα παιδιά μας και ιδιαίτερα τις μικρές ηλικίες ( 1η Δημοτικού ) να είναι τόσο καλά καταρτισμένοι από άποψη του τρόπου διδασκαλίας της ύλης, ψυχολογίας κλπ ώστε όταν αναλαμβάνουν τα παιδία μας να μην τα απογοητεύουν από τόσο μικρή ηλικία. Θα πρέπει οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης να αξιολογούνται σε ετήσια βάση ώστε να έχουμε τους καλύτερους στα σχολεία. Επίσης δεν θα πρέπει κανένας εκπαιδευτικός να έχει το παιδί του μέσα στην τάξη. Θα πρέπει να αξιολογούνται ώστε πάνω από όλα να είναι ανθρωποι με ευαισθησίες και έτσι να αντιμετωπίζουν τα παιδιά μας. Η ύλη διδασκαλίας θα πρέπει να αντιμετωπίζεται πολύπλευρα ώστε όλη η γκάμα των μαθητών να μπορούν να προσεγγίσουν τον στόχο δηλαδή την μάθηση.Οι εκπαιδευτικοί θα ΄πρέπει να είναι σε θέση να αξιολογήσουν με ποιο τρόπο το κάθε παιδί μαθαίνει ώστε με αυτόν τον τρόπο να το προσεγγίζει και όχι να αφήνουν τα παιδιά στο περιθώριο μη ασχολούμενοι μαζί τους. Τα παιδία θα πρέπει από το σχολείο να φεύγουν έτοιμα διαβασμένα για την επόμενη ημέρα ειδίκα αυτά που παρακολουθούν το ολοήμερο σχολείο και όχι εμείς οι γονεις να καλούμαστε να γίνουμε δάσκαλοι και να διαβάζουμε τα παιδιά μας για πεντε και έξι ώρες κάθε μέρα.