Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη nikos | 27 Νοεμβρίου 2009, 11:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν θέλετε να διαλέξετε τους ικανούς στην διοίκηση πρέπει να σταματήσουν οι παραλογισμοί στην μοριοδότηση και να μπούν σταθερά και μετρήσιμα κριτήρια που θα δίνουν αυξημένη μοριοδότηση σε μεταπτυχιακά και σοβαρές επιμορφώσεις (και όχι σε σεμινάρια της πλάκας που έχει ο καθένας μας δεκάδες χαρτιά) Μην στερείτε από νέους καθηγητές που έχουν όρεξη για δουλειά την δυνατότητα να γίνουν διευθυντές βάζοντας εξωπραγματικά κριτήρια για χρόνια υπηρεσίας. 10 χρόνια είναι αρκετά σαν κατώτερο όριο. Μέχρι τώρα ένας καθηγητής ξένων γλωσσών δεν έπαιρνε μόρια για την ξένη γλώσσα που δίδασκε. Αυτό σημαίνει ότι ένας χημικός με επίπεδο Β2 στα αγγλικά μιλάει καλύτερα από αυτόν Ξένη γλώσσα? Αυτό είναι παραλογισμός. Το ίδιο συμβαίνει και με τους καθηγητές πληροφορικής που πολλοί από αυτούς έχουν επιμορφώσει όλους τους υπόλοιπους καθηγητές στις Νέες Τεχνολογίες αλλά αυτοί δεν παίρνουν τα μόρια γνώσης Υπολογιστών. Υποχρεωτικό κριτήριο η γνώση Ξένης γλώσσας. Είναι ανεπίτρεπτο να μην γνωρίζει ένας διευθυντής μια ξένη γλώσσα. Πως θα ενημερωθεί για το τι συμβαινει στην εκπαιδευση σε μια άλλη χώρα? Πως θα βάλει το σχολείο του σε διαδικασίες υλοποίησης ευρωπαϊκών προγραμμάτων? Πολλά μπορούν να γίνουν για την αξιολόγηση των στελεχών και αρκετοί συνάδελφοι συνεισφέρουν σε αυτή την διαδικασία διαλόγου. Ακούστε τους και αφήστε τους συνδικαλιστές απέξω