Αρχική Οργάνωση Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας-Εθνικός Οργανισμός ΠιστοποίησηςΆρθρο 39: Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΛΑΚΗΣ | 22 Νοεμβρίου 2012, 16:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο άρθρο 39 και στην παρ.1, εδ. α) του παρόντος σχεδίου νόμου, θα πρέπει να γίνει σαφής και ρητή αναφορά, σχετικά με το ποιοι είναι οι "προς κάλυψη θέση τύποι σχολείων της οικείας βαθμίδας". Τα Μειονοτικά Δημοτικά Σχολεία δεν αποτελούν όμοιο τύπο σχολείου με τα υπόλοιπα γενικά (δημόσια χριστιανικά) σχολεία: Διότι ρυθμίζονται απ' τη συνθήκη της Λωζάνης και δεκάδες ειδικούς νόμους, διευθύνονται από μουσουλμάνο διευθυντή και χριστιανό υποδ/ντή (συνδιοίκηση), οι οποίοι τοποθετούνται από το ΥΣΜΕ μετά από γνώμη του οικείου Δ/ντή Εκπ/σης, ακολουθούν διαφορετικό ωρολόγιο πρόγραμμα, χρησιμοποιούν διαφορετικά σχολικά εγχειρίδια (του Προγράμματος Εκπ/σης Μουσουλμανοπαίδων), οι εκπ/κοί διορίζονται-μετατίθενται αποκλειστικά από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο Μειονοτικής Εκπ/σης (ΥΣΜΕ) κ.ά. Συνεπώς αποτελούν διαφορετικό τύπο σχολείου κι άρα η προϋπόθεση 5ετούς άσκησης διδακτικών καθηκόντων σ' αυτά, θα πρέπει να αναφέρεται ρητώς και σαφώς στις διατάξεις, ώστε τα στελέχη (Σχολ. Σύμβουλοι) που θα επιλέγονται, να πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις, να διαθέτουν την απαραίτητη διδακτική-παιδαγωγική εμπειρία της μειονοτικής εκπ/σης.