Σήμερα υπάρχουν στα σχολεία προιστάμενοι ή διευθυντές που κατέχουν τη θέση λόγω αρχαιότητας (ή γνωριμιών) όχι λόγω προσόντων.
Υπηρετούν επίσης αυτή τη στιγμή δάσκαλοι νεότεροι σε ηλικία με εντελώς διαφορετική θεωρητική και μεθοδολογική εκπαίδευση.
Ακόμα υπάρχει και η μερίδα των εκπαιδευτικών που όπως ανέφερε και ο Υπουργός, επιμορφώνονται και ακολουθούν τα νέα δεδομένα στην εκπαίδευση με ζήλο. Ποιός θα κρίνει ποιόν λοιπόν;
Το κυριότερο,είναι εξακριβωμένο πως ο συγκεκριμένος τρόπος αξιολόγησης θα "ανακαλύψει" τους άξιους ή ικανούς (μέσα από τους τοίχους της τάξης πως θα δείς τι κάνει ο δάσκαλος άραγε);
Ευχαριστώ.
Σήμερα υπάρχουν στα σχολεία προιστάμενοι ή διευθυντές που κατέχουν τη θέση λόγω αρχαιότητας (ή γνωριμιών) όχι λόγω προσόντων. Υπηρετούν επίσης αυτή τη στιγμή δάσκαλοι νεότεροι σε ηλικία με εντελώς διαφορετική θεωρητική και μεθοδολογική εκπαίδευση. Ακόμα υπάρχει και η μερίδα των εκπαιδευτικών που όπως ανέφερε και ο Υπουργός, επιμορφώνονται και ακολουθούν τα νέα δεδομένα στην εκπαίδευση με ζήλο. Ποιός θα κρίνει ποιόν λοιπόν; Το κυριότερο,είναι εξακριβωμένο πως ο συγκεκριμένος τρόπος αξιολόγησης θα "ανακαλύψει" τους άξιους ή ικανούς (μέσα από τους τοίχους της τάξης πως θα δείς τι κάνει ο δάσκαλος άραγε); Ευχαριστώ.