Αρχική Οργάνωση Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας-Εθνικός Οργανισμός ΠιστοποίησηςΆρθρο 39: Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Γκίνης | 24 Νοεμβρίου 2012, 13:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 39, Παρ. 1, εδ.β:"β) Οι εκπαιδευτικοί που έχουν διδάξει, έως και τον Ιούνιο του 2012...." 1. Ποιος ο λόγος να μην ισχύουν για την Ιδιωτική εκπαίδευση και όσους διδάσκουν Πληροφορική οι ίδιες διατάξεις που ισχύουν και στη Δημόσια εκπαίδευση; 2. Να θυμίσω ότι παρόμοιες διατάξεις που ίσχυσαν κατά το παρελθόν στη δημόσια εκπαίδευση για του καθηγητές πληροφορικής οδήγησαν σε τραγελαφικές καταστάσεις και καταργήθηκαν - και πολύ καλά έκαναν(πχ θεολόγος που έχει παρακολουθήσει σεμινάρια να διδάσκει μάθημα πληροφορική σε τμήμα κατεύθυνσης) 3. Γιατί να μην ισχύουν οι ίδιες διατάξεις που ισχύουν και για τους καθηγητές των άλλων ειδικοτήτων (δηλ για να μπορεί να ενταχθεί κάποιος στον αντίστοιχο κλάδο να πρέπει να κατέχει πτυχίο αντίστοιχης ειδικότητας); 4. Η Πληροφορική και η διδασκαλία της δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως μια δεξιότητα την οποία μπορεί να διδάσκει ο κάθε ένας που έχει ευχέρεια στον χειρισμό του Η/Υ. ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ και πρέπει να αντιμετωπίζεται ως τέτοια. 5. Απόφοιτοι σχολών ανώτατης εκπαίδευσης με βασικό τίτλο σπουδών στην Πληροφορική υπάρχουν χιλιάδες, ποιος ο λόγος να προσθέσουμε σε αυτούς και άλλους οι οποίοι μάλιστα απέκτησαν την προϋπηρεσία με διαδικασίες κάθε άλλο παρά αξιοκρατικές; 5. Αν η διάταξη αυτή δεν φωτογραφίζει κάποιους, τότε ποια διάταξη το κάνει;