Αρχική Οργάνωση Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας-Εθνικός Οργανισμός ΠιστοποίησηςΆρθρο 39: Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Χρήστος Όροβας | 24 Νοεμβρίου 2012, 17:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ την παράγραφο 1β απο απαράδεκτη εως φωτογραφική η οποία προσπαθεί με πλάγιο τρόπο να επαναφέρει τους μη-Πληροφορικούς στον κλαδο ΠΕ19-20. Με την είσοδο της Πληροφορικής στην Β/θμια εκπαίδευση στις αρχές της δεκαετιας του '90 δόθηκε η ευκαιρία στο Υπουργείο Παιδείας να διορίσει και να ευχαριστήσει πολιτικά πολλές εκατοντάδες αποφοίτους άλλων σχολών που βαπτίζονταν Πληροφορικοί με συνήθως αμφιλεγόμενα σεμινάρια 400 ωρών σε word, excell, dbase κτλ. Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων οπου οι βαπτισμένοι Πληροφορικοί τίμησαν και τιμούν πραγματικά τον χώρο, αυτο δημιούργησε μια στρατιά καθηγητών Πληροφορικής με καμμία δυνατότητα να ανταποκριθούν στις συνεχώς και ταχύτατα μεταβαλλόμενες απαιτήσεις του κλάδου και οι οποίοι/ες βρίσκονται αυτη την στιγμή κοντά στην συνταξιοδότηση τους γιατί συνήθως είχαν αρκετά χρόνια προυπηρεσίας στην αρχική τους ειδικότητα. Σήμερα, με την Πληροφορική να απαιτεί περισσότερο απο ποτέ την στήριξη και την αναβάθμιση της θέσης της στο πρόγραμμα των μαθημάτων του νέου Σχολείου και με την ανάγκη ανάπτυξης της υπολογιστικής σκέψης και ικανότητας επίλυσης συνθετων προβλημάτων και διαχείρισης Πληροφορίας που απαιτείται θα είναι απο τραγικό εως εγκληματικό για την Παιδεία να αφεθεί και πάλι η Πληροφορική στην "καλή διάθεση" και να μην εξασφαλιστεί η διδασκαλία της απο τους εξειδικευμένους και χιλιάδες αποφοίτους σχολών Πληροφορικής. Με την ίδια λογική, Πληροφορικοί που τους αρέσει το ποδόσφαιρο θα έπρεπε να γίνονται και καθηγητές Φυσικής Αγωγής και αν τους αρέσει η βυζαντινή μουσική και έχουν και πτυχίο ψάλτη να γίνονται και Θεολόγοι. Επίσης, όσοι έχει τύχει να διδάξουν Μαθηματικά (στα συνήθως ευέλικτα με τις αναθέσεις τους) ιδιωτικά σχολεία θα επρεπε να βαπτιστούν και Μαθηματικοί. Αν δε ασχολούνται και με την ποίηση θα έπρεπε να γίνουν και Φιλόλογοι. Και αν αφήσουμε τον ευνόητο αστεϊσμό της παραπάνω πρότασης, γιατί ενα μεταπτυχιακό Πληροφορικής να βαπτίζει κάποιον Πληροφορικό και να μην υπάρχει περίπτωση να γίνει και το αντίστοιχο για τους Πληροφορικούς που κάνουν ενα εισαγωγικό μεταπτυχιακό σε άλλη ειδικότητα; Αγαπητές κυρίες και κύριοι, δεν πιστεύετε οτι πρέπει κάποτε να αφήσουμε στην ακρη τα μικροπολιτικά κριτήρια και να σκεφτούμε με μόνο κριτήριο την προκοπή αυτου του τόπου και την αναβάθμιση της Παιδείας επιτέλους;