Αρχική Οργάνωση Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας-Εθνικός Οργανισμός ΠιστοποίησηςΆρθρο 39: Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΚΕΔΔίτης | 24 Νοεμβρίου 2012, 21:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως προς τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στις διαγνωστικές επιτροπές (νυν ΚΕΔΔΥ) θα πρέπει να διορθωθεί μια αδικία του Ν.3699/2008, ο οποίος απέκλισε τους Καθηγητές Φυσικής Αγωγής από τις διαδικασίες αξιολόγησης, αφήνοντας μόνο τους φυσιοθεραπευτές. Αυτό κατήργησε την έννοια της διεπιστημονικότητας και ήταν επιστημονικά απαράδεκτο. Αντιθέτως όρισε ότι οι Καθηγητές Φυσικής Αγωγής θα είναι μόνο για υποστήριξη (το οποίο άλλωστε αφορά ούτως ή άλλως στα καθήκοντα του ΚΕΔΔΥ). Αιτούμαστε την ισάξει μεταχείριση του κλάδου μας, ο οποίος δεν στερείται επάρκειας έναντι των φυσιοθεραπευτών.