Αρχική Οργάνωση Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας-Εθνικός Οργανισμός ΠιστοποίησηςΆρθρο 39: Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γιούλη Τ. | 25 Νοεμβρίου 2012, 10:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχέδιο Νόμου Παρ. 5. Δημιουργείται ένας νέος φορέας - επιτροπή - πρωτοβάθμιο όργανο για τη διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών, η ΕΔΕΑΥ. Το νέο αυτό πρωτοβάθμιο όργανο είναι στελεχομένο όχι με νέες προσλήψεις, αλλά από ΕΕΠ και εκπαιδευτικούς ΕΑΕ οι οποίοι ήδη έχουν εκπαιδευτικό και επιστημονικό έργο στη σχολική μονάδα που υπηρετούν. Αν υποθέσουμε λοιπόν, πως ένα Σχολικό Δίκτυο Εκπαίδευσης και Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) εξυπηρετεί έναν μαθητικό πληθυσμό 3.000 παιδιών και ότι το 10% είναι άτομα με αναπηρίες, η ΕΔΕΑΥ καλείται να αξιολογήσει έγκαιρα 300 μαθητές. Είναι απορίας άξιο, πότε θα μπορέσουν τα στελέχη της επιτροπής να παρέχουν τις υπηρεσίες εκπαίδευσης και υποστήριξης στους μαθητές που φοιτούν ήδη στις δομές ΕΑΕ και στα τμήματα ένταξης ή παράλληλης στήριξης, που αυτός είναι και ο βασικός τους ρόλος.