Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη nikos ioannidis | 27 Νοεμβρίου 2009, 11:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όπως ίσως θα γνωρίζετε οι περισσότεροι, τα παιδιά των πιο ευκατάστατων οικογενειών αρχίζουν ιδιαίτερα μαθήματα στα Μαθηματικά από το Δημοτικό, όχι επειδή είναι μειωμένης αντίληψης, αλλά επειδή όπως τα λέει ο δάσκαλος δεν καταλαβαίνουν. (Μα πως θα μπορούσε να καταλάβει ο οποιοσδήποτε, κάτι το οποίο δεν το έχει καταλάβει σε βάθος αυτός που προσπαθεί να του το διδάξει; Κατά κανόνα, δάσκαλοι στη χώρα μας έγιναν , χωρίς να φταινε οι ίδιοι βέβαια, όσοι απεχθάνονταν τα Μαθηματικά.) Σύντομα λοιπόν, από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, δημιουργούνται διακρίσεις στην τάξη, αλλά το χειρότερο είναι ότι οι υπόλοιποι λιγότερο ευκατάστατοι μαθητές, βρίσκουν ως μόνο καταφύγιο την ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ. Οσον αφορά δε το στερεότυπο "άλλος έχει μαθηματικό μυαλό κι άλλος δεν έχει", οι πιο πρόσφατες επιστημονικές ανακοινώσεις (όπως κι ο Πλάτωνας) ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ότι οι μαθηματικές έννοιες είναι προτυπωμένες στον άνθρωπο, γεννιέται κουβαλώντας τες, και ένας βασικός σκοπός της παιδαγωγικής διαδικασίας είναι "να τις ξυπνήσει" (κατά τους σύγχρονους), "να τις θυμίσει"(κατά Πλάτωνα). Από εκεί και πέρα όμως αρχίζει το "μ'όποιον δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις" ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΙΟ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥ ΣΤΙΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ: ΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΠΡΩΤΩΝ ΥΛΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ, ΑΝ ΛΕΙΠΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΣΤΗ "ΧΩΡΑ" ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ; ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ, ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ. Μαθηματικούς στα Δημοτικά ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ! ΟΣΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΑΝΕ, ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΘΑΥΜΑΤΑ. ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΕΠΗ (Γ ΒΑΘΜΙΑ)ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ (Α ΒΑΘΜΙΑ) ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΥΤΟΥ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΗ Γ-ΑΘΜΙΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ Σ ΑΥΤΗ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΖΙΜΑΝΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ, ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΜΕΤΑ ΑΛΗΘΙΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΑΙΜΟΝΙΟ...