Αρχική Οργάνωση Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας-Εθνικός Οργανισμός ΠιστοποίησηςΆρθρο 39: Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΚΑΡΙΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 25 Νοεμβρίου 2012, 21:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πότε επιτέλους θα σταματήσει αυτός ο εξευτελισμός της επιστήμης της πληροφορικής και των αποφοίτων των σχετικών σχολών; Είναι η μοναδική ειδικότητα στην οποία δικαίωμα διορισμού είχαν και έχουν (μέσω διαφόρων περίεργων εξαιρέσεων) όλοι οι πτυχιούχοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Δεν υπάρχει κανένας στο υπουργείο που να ζει στη σύγχρονη εποχή και να αντιλαμβάνεται ότι η δύναμη των κρατών καθορίζεται από την πρόσβασή τους στην πληροφορία και την ανάπτυξη της τεχνολογίας; Με ποιο τρόπο θα βοηθήσουν τους μαθητές τους να αναπτύξουν αλγοριθμική σκέψη οι απόφοιτοι της θεολογίας, της φιλολογίας, κλπ. Ο καθένας είναι χρήσιμος στο αντικείμενό του. Για τον ίδιο λόγο που δεν καλείται ένας πληροφορικός να διδάξει φυσική, χημεία, φιλολογία, κλπ δεν θα πρέπει να δίνεται και το αντίστροφο δικαίωμα. Ας σταματήσουμε να μπερδεύουμε τις δεξιότητες στους Η/Υ (Word, Excel,κλπ) με την επιστήμη της πληροφορικής και ας βοηθήσουμε τα παιδιά και το κράτος να κάνουν επιτέλους βήματα μπροστά. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες για όποιον σκέφτηκε και διατύπωσε το άρθρο 1β. Ντροπή και σε όσους το αποδέχτηκαν και το διατήρησαν. Μετά τον εξευτελισμό που ζούμε σαν χώρα θα έπρεπε να είχαμε πλέον εξαλείψει συμπεριφορές που στοχεύουν απλώς στο να βολέψουν τους "κολλητούς" μας.