• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιωτίδης Παναγιώτης' | 27 Νοεμβρίου 2009, 12:00

    Αγοπητή κ. Υπουργέ (η όποιος διαβάζει το μήνυμα αυτό) Ο θεσμός διορισμου μέσω ΑΣΕΠ λειτουργεί αισίως εδώ και 10 χρόνια. Εχει γίνει κάποια μελέτη (αξιολόγηση) του εκπαιδευτικού έργου στα σχολεία την περίοδο αυτή? Βελτιώθηκε η εκπαιδευτική διαδικασία? Βγάλαν τα σχολεία μας καλύτερους μαθητές-ανθρώπους? Γνωρίζεται κάτι γι΄αυτό? Με τον διαγωνισμό-ΑΣΕΠ δόθηκε η δυνατότητα σε νέους 22-24 ετών να διοριστούν στη δημόσια εκπαίδευση και καταφέραμε να μειώσουμε τους δείκτες ανεργίας. 'Οφείλω να συγχαρώ για το επίτευγμα αυτό όλο το πολιτικό κόσμο της χώρας'. Αξιοκρατεία και δικαιοσύνη. Ειναι δίκαιο και αξιοκρατικό να συναγωνίζεται ένας 40χρονος βιοπαλαιστής με οικογένεια και υποχρεώσεις (στεγαστικά δάνεια κ.λ.π)κάποιον νεαρό επιστήμονα που μόλις αποφοίτησε, στηρίζεται οικονομικά από τους γονείς του, δεν έχει υποχρεώσεις και διαθέτει άπλετο χρόνο για να διαβάσει και να προετειμαστεί για τον διαγωνισμό? Και μη μου πείτε ότι ο πρώτος διαθέτει εμπειρία γιατί η εξεταστέα ύλη του ΑΣΕΠ δεν έχει καμία σχέση με την διδακτέα ύλη. Σεβαστείτε τους κόπους και τον αγώνα μας. Ο Θεός να σας βοηθήσει να πάρετε μια δίκαιη απόφαση (δίχως πολιτικά συμφέροντα) για ένα καλύτερο εκπαιδευτικό μέλλον. Το φάντασμα του Γ. Αρσένη αιωρείται πάνω από τα κεφάλια μας. Αλλαγές και ανατροπές έγιναν πολλές. Η παιδεία συνεχίζει να υποφέρει. Τέλος επειδή πραγματικά πιστεύω στην αξιοκρατία Θα ήθελα να προτείνω όλοι οι υποψήφιοι βουλευτές να δίνουν ΑΣΕΠ και τεστ δεξιοτήτων. Έτσι θα ήμαστε σίγουροι ότι μας κυβερνούν οι 'άριστοι'. Ευχαριστώ πολύ και καλή τύχη!!! Παναγιωτίδης Παναγιώτης Διδάκτωρας Χημείας Αφιερωμένος στην εκπαίδευση