Αρχική Οργάνωση Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας-Εθνικός Οργανισμός ΠιστοποίησηςΆρθρο 39: Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Goudoun | 25 Νοεμβρίου 2012, 22:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το άρθρο 39 παράγραφο 6β. "Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού καθορίζεται το διδακτικό ωράριο των νηπιαγωγών, κατά ανάλογο τρόπο με των δασκάλων, καθώς και οι λεπτομέρειες εφαρμογής του.» ΜΑ το διδακτικό ωράριο των Νηπιαγωγών μόνο ωρολογιακά μπορεί να καθοριστεί δεδομένου ότι δεν υπάρχουν διακριτές διδακτικές ώρες όπως στο Δημοτικό. Στο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου όπως εφαρμόζεται, δεν μπορεί να έχει ούτε ένα λεπτό διάλειμμα η νηπιαγωγός! ούτε έχει κενά όπως οι Δάσκαλοι. Αν όμως παραμείνει το "κατά ανάλογο τρόπο με τον δασκάλων" τότε θα πρέπει και οι Νηπιαγωγοί να έχουν μείωση διδακτικού ωραρίου λόγω ετών προϋπηρεσίας όπως οι δάσκαλοι!! Άρα,η διατύπωση "κατά ανάλογο τρόπο με τον δασκάλων" ίσως είναι προτιμότερο να απαλειφθεί και να ορισθεί ξεκάθαρα και διακριτά το διδακτικό ωράριο των Νηπιαγωγών που κατά τη γνώμη μου δεν μπορεί να ξεπερνά τις 20 ώρες την εβδομάδα θεωρώντας ότι το έργο της Νηπιαγωγού είναι εξαιρετικά ψυχοφθόρο και διαφέρει έναντι αυτού των δασκάλων ως προς το εύρος των τομέων και των δεξιοτήτων που θα πρέπει να αναπτύξουν τα παιδιά αλλά και την ευθύνη που έχει,μόνη της, για την ασφάλεια των παιδιών κάτω από συνθήκες εξαιρετικά επικίνδυνες μερικές φορές. Ας δώσετε επιτέλους τις νομικές προϋποθέσεις ώστε το Νηπιαγωγείο να αποκτήσει την ιδιαίτερη ταυτότητα που του αξίζει σύμφωνα με τον ρόλο που έχει στην πράξη για τα παιδιά και όχι να είναι το παραπαίδι της πρωτοβάθμιας και το "προετοιμαστήριο" για το Δημοτικό!!