Αρχική Οργάνωση Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας-Εθνικός Οργανισμός ΠιστοποίησηςΆρθρο 35: Αναγνώριση μαθημάτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευσηΣχόλιο του χρήστη Απόστολος Β | 25 Νοεμβρίου 2012, 23:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ ότι το άρθρο είναι πολύ σωστό. Στην σημερινή συγκυρία δεν είναι δυνατόν να πληρώνει το κράτος δεύτερη φορά για την εκπαίδευση που το ίδιο έχει ήδη παράσχει σε άλλο (ή και ίδιο ακόμη) Τμήμα άλλου ιδρύματος, εάν βεβαίως όντως μιλάμε για την ίδια ύλη ή τις ίδιες ασκήσεις κλπ. Σπατάλες τέλος. Δεν έχουμε χρήματα για πέταμα. Πρέπει να υπάρξει εξορθολογισμός των δημοσίων δαπανών και τα χρήματα που εξοικονομούνται να δαπανηθούν με φειδώ και περίσκεψη. Αυτό βέβαια συνεπάγεται ρύθμιση κάποιων διαδικασιών από τα Τμήματα, αλλά όπως είχε αναφερθεί και σε σχετική συζήτηση στη βουλή την 09-04-12 η πολιτεία ΟΦΕΙΛΕ να κάνει κάτι για το θέμα και το έκανε με το παρόν. Επίσης πολύ σοφά νομίζω προβλέπεται πλέον η δυνατότητα αναγνώρισης μαθημάτων και ένταξης των φοιτητών και σε άλλο εξάμηνο πλην του πρώτου, δικαιώνοντας έτσι τους κόπους των φοιτητών και τις θυσίες των οικογενειών τους. Είναι γνωστή η μελέτη του ΚΑΝΕΠ της ΓΣΕΕ του έτους 2008 όπου υπολογίζει περί τα 7.573 € την επιβάρυνση του οικογενειακού προυπολογισμού, όταν το παιδί σπουδάζει μακρυά από την οικογενειακή εστία (και 37.865 € μετά από πέντε έτη σπουδών!). Το παρόν άρθρο κινείται προς την σωστή κατεύθυνση της μείωσης των δημοσίων οικονομικών, της ελάφρυνσης του οικογενειακού προυπολογισμού και της επιβράβευσης των κόπων των φοιτητών με αξιοκρατικά κριτήρια. Επίσης πολύ σωστά αφήνει την τελική ρύθμιση να την κάνει το ίδιο το κάθε τμήμα ξεχωριστά που θα λάβει υπόψη του αφού γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες του κάθε Τμήματος και του κάθε μαθήματος ή των ασκήσεων και με αυτό τον τρόπο δίνει την δυνατότητα στα Τμήματα να αποφύγουν προβλήματα στη λειτουργεία τους. Συγχαρητήρια ανήκουν σε όσους έχουν περιλάβει το άρθρο 35 και με την προσεγμένη διατύπωση λύνουν πολλά προβλήματα χωρίς να δημιουργούν κανένα.