Αρχική Οργάνωση Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας-Εθνικός Οργανισμός ΠιστοποίησηςΆρθρο 39: Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Διονύσης | 26 Νοεμβρίου 2012, 12:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ρύθμιση που προβλέπει το άρθρο 1 παράγραφος β για τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν μαθήματα πληροφορικής χωρίς βασικό πτυχίο πληροφορικής, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αποσυρθεί γιατί αποκαθιστά μια κατάφωρη αδικία στο χώρο της ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ εκπαίδευσης. Διδάσκω πληροφορική σε ΙΔΙΩΤΙΚΟ σχολείο εδώ και 13 χρόνια. Έχω σπουδάσει μαθηματικός και στη συνέχεια επιμορφώθηκα σε πληθώρα σεμιναρίων επιστημονικών ενώσεων, και εργάστηκα σε πάρα πολλά διατμηματικά project Πανεπιστημίων και πολυτεχνείων και επιμορφωτικά προγράμματα ενηλίκων σχετικά με την πληροφορική καθώς και ως επιμορφωτής σε επιμορφωτικά προγράμματα καθηγητών δευτεροβάθμιας. Στο πανεπιστήμιο, παρακολούθησα πάρα πολλά μαθήματα του τομέα πληροφορικής (προγραμματισμός - δίκτυα - λειτουργικά συστήματα κλπ) και πολλές φορές διατμηματικά με τμήματα πληροφορικής ή πολυτεχνικά με κοινές εξετάσεις. Οι περισσότερες περιπτώσεις καθηγητών σε τμήματα πληροφορικής την δεκαετία του 90 που σπούδαζα, ήταν προερχόμενοι από τις θετικές επιστήμες και κυρίως από τα Μαθηματικά και συνέχισαν σε μεταπτυχιακές σπουδές. Έχω διδάξει σε Ι.Ε.Κ. σε ιδιαίτερα απαιτητικά και ιδιαίτερα ειδικά μαθήματα σχετικά με το αντικείμενο (προφανώς όχι μόνο excel ή word). Προσλήφθηκα σε ιδιωτικό σχολείο την περίοδο που οι απόφοιτοι τμημάτων πληροφορικής είτε ΔΕΝ επαρκούσαν αριθμητικά να καλύψουν τις ανάγκες στα σχολεία, είτε όσοι ήρθαν ΔΕΝ κατάφεραν να εγκλιματιστούν και παραιτήθηκαν. Έπρεπε το σχολείο να μείνει ακάλυπτο χωρίς καθηγητή πληροφορικής; Διδάσκω Α.Ε.Π.Π. σε ένα από τα πιο απαιτητικά ιδιωτικά σχολεία δευτεροβάθμιας και οι μαθητές μου στις πανελλαδικές εξετάσεις αριστεύουν και με σέβονται. Το σχολείο μου είναι πολύ ευχαριστημένο από τη δουλειά μου. Παρακαλώ μην με εξισώνετε με τον τυχάρπαστο φιλόλογο ή το θεολόγο ή το γυμναστή που χωρίς καμία συγγενή επιστημονική βάση, τυχοδιωκτικά βρήκε παράθυρο και μπήκε. Δεν ζητώ τίποτε άλλο από το να συνεχίσω να διδάσκω με μεγαλύτερη εργασιακή ασφάλεια στο ΙΔΙΩΤΙΚΟ σχολείο που ήδη υπηρετώ (13 χρόνια τρέχω σαν το Βέγγο), που ήδη με εμπιστεύεται, που έμπρακτα έχω αποδείξει την αξία μου στην απαιτητική μου τάξη (από τους μαθητές δεν κρύβεται κανείς, όσοι έχουν διδάξει θα το ξέρουν). Δεν σκοπεύω να πάρω την θέση κανενός. Αν ήμουν ανεπαρκής, το ΙΔΙΩΤΙΚΟ σχολείο στο οποίο δουλεύω θα μου είχε δείξει την έξοδο προ πολλού...