Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΚΑΡΑΝΤΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 27 Νοεμβρίου 2009, 12:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ, καλημέρα σας. Είμαι μέλος ΔΕΠ του ΠΤΔΕ Παν/μίου Πατρών με εμπειρία πολύ μεγάλη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (υπηρέτησα ως δάσκαλος, δ/ντής, σχολικός σύμβουλος και προϊστάμενος παιδαγωγικής καθοδήγησης στην περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδας). Θα ήθελα κι εγώ να καταθέσω τις απόψεις μου σχετικά με το διορισμό των εκπαιδευτικών και συγκεκριμένα: Πώς πρέπει να διορίζονται οι εκπαιδευτικοί και ποιοι πρέπει να διορίζονται ως εκπαιδευτικοί στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Α) Πώς πρέπει να διορίζονται οι εκπαιδευτικοί: Συμφωνώ με την πρότασή σας να υπάρξει μόνο ένας πίνακας διορισμών των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στον οποίον εγγράφονται μόνο αυτοί που έχουν επιτυχία τουλάχιστον μια φορά στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Φυσικά με την ένταξη του εκπαιδευτικού στον πίνακα να υπολογίζονται και τα μόρια της προϋπηρεσίας του ως αναπληρωτής ή ωρομίσθιος. Όσον αφορά το γεγονός να υπάρξει ένα μεταβατικό χρονικό διάστημα της πλήρους εφαρμογής του νέου συστήματος, είναι πολύ λογικό. Όμως αυτό που πρέπει να ισχύσει από το Σεπτέμβρη του 2010 είναι η σειρά με την οποία διορίζονται οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Συγκεκριμένα, στην εγκύκλιο του Υπουργείου η οποία καλεί τους προς μόνιμο διορισμό εκπαιδευτικούς να υποβάλουν αίτηση προτίμησης περιφέρειας, να αναφέρεται ότι προηγούνται οι εκπαιδευτικοί του ΑΣΕΠ και μετά των άλλων πινάκων και όχι το αντίστροφο, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα. Β) Ποιοι πρέπει να διορίζονται ως εκπαιδευτικοί στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Οι εκπαιδευτικοί που πρέπει να διορίζονται είναι αυτοί που θα έχουν σπουδάσει όχι μόνο το γνωστικό τους αντικείμενο αλλά και αυτοί που διαθέτουν παιδαγωγική κατάρτιση. Είναι σχήμα οξύμωρο να ονομάζονται καθηγητικές σχολές αυτές που δίνουν πτυχίο Φιλόλογου, Μαθηματικού, Φυσικού κτλ και δεν προσφέρουν ικανό αριθμό μαθημάτων θεωρητικής και πρακτικής ψυχολογικής-παιδαγωγικής-διδακτικής κατεύθυνσης. Σας ευχαριστώ πολύ.