Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα | 27 Νοεμβρίου 2009, 12:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ: Θεωρώ ότι ένας εκπαιδευτικός που δεν επιθυμεί να είναι σε σχολείο και αναγκάζεται δε μπορεί να προσφέρει πραγματικά.Εκπαιδευτικός σε σχολείο πρέπει να έχει προθυμία, όρεξη, αγάπη για τα παιδιά και το διδακτικό έργο.Εάν αυτά λείπουν τι νόημα έχει να αναγκάσουμε κάποιον εκπαιδευτικό να εγκαταλείψει τη διοικητική θέση που κατέχει με απόσπαση και να επιστρέψει στο σχολείο? Μόνο κακό θα κάνει στην εκπαίδευση και στα παιδιά.Εφόσον θεωρεί ότι αποδίδει καλύτερα σε διοικητική θέση είναι προτιμότερο να αποσπάται ή να του δίνεται η δυνατότητα για μετάταξη ή μακροχρόνια απόσπαση.Είναι επίσης προτιμότερο να παραμείνει σε διοικητική θέση ένας εκπαιδευτικός που έχει ήδη την πείρα και το επιθυμεί παρά να προσληφθεί ένας διοικητικός.Σε όλες τις περιπτώσεις κανείς αποσπασμένος δε πρέπει να παίρνει τα μόρια της οργανικής του θέσης. ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ:θεωρώ ότι πρέπει να παραμείνει το σύστημα ως έχει.Εξαναγκάζοντας κάποιον να είναι επί τρία χρόνια σε μία περιοχή που δεν επιθυμεί μέσα από το δίλημμα ή τριετία ή ανεργία τι περιμένουμε? Να παράγει εκπαιδευτικό έργο ένας άνθρωπος που θα πρέπει να συντηρεί οικονομικά δύο σπίτια πιθανότατα ,απομακρυσμένος από την πραγματική ζωή του, την οικογένειά του, τα όποια σχέδια για το μέλλον, σε μία αναγκαστική εξορία, μία δυστυχία? ΕΞΟΥΘΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΘΕΤΙΚΟ.Ας ξεκινήσουμε με κάτι θετικό λοιπόν για να έχουμε ένα θετικό αποτέλεσμα.Εξίσωση των μισθών με αυτούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.Αν θέλουμε να έχουμε τα δικά τους θετικά αποτέλεσματα....δε μπορούμε να παραβλέπουμε τον τρόπο που το πετυχαίνουν!