Με τον καινούριο οργανισμό οι αρμοδιότητες των υπαλλήλων του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙΜ. στηρίζονται και απαιτούν τεχνογνωσία και επαγγελματική εμπειρία σχετική με την εκπαίδευση ενηλίκων και τη διά βίου μάθηση. Το προφίλ των υπαλλήλων ανταποκρίνεται σε αυτές τις απαιτήσεις (τόσο στα τυπικά όσο και στα ουσιαστικά προσόντα) εφόσον η πλειοψηφία είναι ΔΕ και η εμπειρία τους κατά κύριο λόγο προέρχεται από τη λειτουργία του πρώην Εθνικού Ιδρύματος Νεότητας;
Εάν ναι, η συνολική πολιτική για τη διά βίου μάθηση του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ αντιμετωπίζεται σαν το θέμα διαχείρισης των φοιτητικών εστιών;
Ποιος θα παρακολουθήσει και θα εναρμονίσει τις ευρωπαϊκές πολιτικές για τη διά βίου, με ποιες προτεραιότητες;; Η ευρωπαϊκή ατζέντα τρέχει πολιτικά εμείς όμως επιμένουμε διαχειριστικά…..
Με τον καινούριο οργανισμό οι αρμοδιότητες των υπαλλήλων του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙΜ. στηρίζονται και απαιτούν τεχνογνωσία και επαγγελματική εμπειρία σχετική με την εκπαίδευση ενηλίκων και τη διά βίου μάθηση. Το προφίλ των υπαλλήλων ανταποκρίνεται σε αυτές τις απαιτήσεις (τόσο στα τυπικά όσο και στα ουσιαστικά προσόντα) εφόσον η πλειοψηφία είναι ΔΕ και η εμπειρία τους κατά κύριο λόγο προέρχεται από τη λειτουργία του πρώην Εθνικού Ιδρύματος Νεότητας; Εάν ναι, η συνολική πολιτική για τη διά βίου μάθηση του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ αντιμετωπίζεται σαν το θέμα διαχείρισης των φοιτητικών εστιών; Ποιος θα παρακολουθήσει και θα εναρμονίσει τις ευρωπαϊκές πολιτικές για τη διά βίου, με ποιες προτεραιότητες;; Η ευρωπαϊκή ατζέντα τρέχει πολιτικά εμείς όμως επιμένουμε διαχειριστικά…..